Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی،همزمان با سراسر کشور مراسم رژه در میدان باباطاهر همدان به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدعلی محمدی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز ارتش گفت: برنامه‌های ایام بزرگداشت ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی محوری از روز ۲۱ فروردین سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی آغاز شده و تا سوم اردیبهشت سالروز شهادت شهید قرنی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخستین برنامه پیش بینی شده مراسم بیست و سومین سالگرد شهادت الگوی اخلاخ و شجاعت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی ۲۱ فروردین در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می شود. 

فرماندار همدان اضافه کرد: مراسم رژه امسال با هدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بصورت خودرویی برگزار می‌شود که در این راستا روز ۲۹ فروردین در میدان باباطاهر همدان بخشی از توانمدی‌های نظامی ما به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی نیز توسط یگان‌های مختلف نظامی به این مناسبت در همدان پیش بینی شده و توانمندی رزمی و آمادگی و اقتدار ارتش در راستای حفظ منافع و هویت ملی و اقتدار ایران اسلامی در قالب برنامه های تولیدی از طریق صداو سیما پخش خواهد شد.

در این نشست هماهنگی لازم به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم روز ارتش در مرکز استان بین یگان‌های نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی ذیربط به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • دیواره تاریخی خیابان باباطاهر مربوط به دوران ایلخانی است
  • آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است
  • اثر کشف‌شده در خیابان باباطاهر همدان به دوره ایلخانی برمی‌گردد
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است