Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل آرتتا از عملکرد تیمش مقابل برایتون به هیچ وجه راضی نیست.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از شکست تیمش مقابل برایتون در هفته 32 لیگ برتر انگلیس در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار، گل مردود مارتینلی و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، میکل آرتتا در این کنفرانس خبری در مورد عملکرد تیمش گفت:

دوباره عملکرد واقعاً ضعیفی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن واکنشی که می خواستیم را نتوانستیم در زمین بازی نشان دهیم. آن ها با اولین موقعیتی که داشتند گل زدند. جو سردی ایجاد کردیم اما سعی کردیم آن را تغییر دهیم که برای این کار خیلی دیر بود. ما به جای گرفتن مالکیت و انجام کاری که باید انجام می دادیم، به یکدیگر نگاه می کردیم و تعلل زیادی داشتیم. نمی توان به این شکل بازی کرد.

کامبک ناموفق؟

جو سردی ایجاد کردیم که با آن راحت نبودیم اما وقتی تلاش کردیم آن را تغییر دهیم، خیلی دیر بود. این که تسلیم نشدیم عالی بود اما برای این کار دیر بود.

لاکازت؟

قطعاً نیاز داریم گل های بیشتری بزنیم. این یک معضل تیمی است.

ژاکا به عنوان دفاع چپ؟

به خصوص با روشی که فکر می کردم قرار است بازی کنند و فضایی که فکر می کردم می خواهند به آن حمله کنند، کاملاً منطقی بود که امیل در آن پست بازی کند. به خصوص چون فکر می کردیم که فضایی برای ژاکا وجود خواهد داشت تا از آن استفاده کند اما ما از آن استفاده نکردیم.

رد شدن گل مارتینلی؟

ما حس کردیم که اگر خیلی طول می کشد و اگر شکی در مورد آن وجود دارد، سپس آن گل خواهد بود. این طور نشد. این تصمیمی بود که ما نیاز داشتیم چون آن احتمالاً بهترین لحظه در بازی بود تا ما بتوانیم سرعت و روند بازی را تغییر دهیم.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر جزئیات بیماری سردار آزمون از زبان رسانه آلمانی برانکو: زمان فتح الله زاده از استقلال پیشنهاد داشتم؛ نمی‌ شود از قرمز به آبی رفت! افزایش عجیب حجم عضلات لوریس کاریوس در دوران سکونشینی آلفونسو دیویس: تصور کنید رونالدو باشید آن وقت مگوایر کاپیتان تیم باشد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، باید تیمش را برای بازی دشوار مقابل بایرلورکوزن آماده کند. تیم ایتالیایی در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا باید به مصاف قهرمان بوندس‌لیگا برود.

ده‌‌روسی در مصاحبه‌ای با تلویزیون رم درباره این بازی گفت:‌"ما هیجان زده‌ایم، خوشحالیم که یک شب فراموش نشدنی دیگر را در مقابل هواداران‌مان تجربه می‌‌کنیم، آگاهیم که چالش بسیار سختی خواهد بود، اما صعود دور از دسترس نیست."

روحیه تیم؟

بعد از تساوی مقابل ناپولی گفتم باید همیشه سرزنده باشیم، همیشه باید قوی باشیم، اما لحظه‌ای وجود دارد که بازیکنان از نظر فیزیولوژیکی می‌توانند کمتر درخشان باشند، همچنین این هم تاثیرگذار است که آن‌ها بازیکنان پرفشارش را تجربه کرده‌اند. آن‌ها هدف بزرگی را دنبال می‌کند و انرژی زیادی را مصرف کرده‌اند.

وضعیت تیم در لیگ و اروپا؟

تیم‌های نزدیک و بالای ما در جدول ایتالیا خیلی خوب کار می‌کنند، بنابراین جدول لیگ به لطف آن‌ها بسیار هیجان انگیز است. لیگ اروپا یک موضوع جداگانه است، یک بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه دارید، هر تیمی در این دو مسابقه قوی‌تر باشد، برنده خواهد شد، نه اینکه در کل یک لیگ قوی باشد و بخواهد قهرمان شود.

وضعیت بازیکنان؟

روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ تمرین کردند و به نظر خوب بودند. اگر آن‌ها وضعیت خوبی  داشته باشند برای بازی در لیست قرار می‌گیرند.

بایر‌لورکوزن؟

چیزی که باید از آن ترسید وضعیت روحی آن‌هاست، چون آن‌ها تیمی هستند که هرگز شکست نمی‌خورند و به جای اینکه غرور داشته باشند، با ایمان ادامه می‌دهند و می‌خواهند شکست ناپذیر بمانند. تیمی که در وقت اضافه 20 گل به ثمر می‌رساند یعنی تیمی است که ویژگی‌ها، احساسات، دانش تاکتیکی و بازیکنانی با کیفیت عالی دارد.

شایستگی‌های ژابی آلونسو؟

آن‌ها تیمی هستند که در پایین جدول قرار داشتند و طی دو سال فوتبال خوب آن‌ها را به قهرمانی در آلمان رساند، چیزی که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده بودند و اکنون به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده‌اند که یک کار بسیار سخت است.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد