Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@19:58:47 GMT

پشیمانی مرد عصبانی از توهین به مادر کودک اوتیستیک

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۰۰۰۰

مرد جوانی که به علت توهین به مادر یک کودک مبتلا به اوتیسم بازداشت شده در حالی ابراز ندامت کرد که مدعی است بر سر جای پارک با وی درگیری لفظی پیدا کرده بود.

به گزارش ایران، سه‌شنبه 16 فروردین امسال ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که مرد جوانی با پیراهن آبی چهار خانه و شلوار کرم رنگ در کنار خودرواش ایستاده و در حال ناسزاگویی و پرخاشگری به راننده زن یک خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر‌اساس این فیلم مرد جوان اقدام به آسیب رساندن به خودروی زن جوان کرده و او نیز به خاطر حضور دختر بچه‌اش که مبتلا به اوتیسم است و از دیدن این صحنه وحشت زده شده ابراز نگرانی کرده و سعی دارد تا کودکش را آرام کند.

پس از انتشار این فیلم که از سوی زن جوان گرفته شده بود علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور پیگیری فوری موضوع را صادر کرد و در کمتر از 24 ساعت مرد پرخاشگر از سوی پلیس دستگیر شد.

پس از اینکه متهم و شاکی در دادسرای جنایی تهران مقابل هم قرار گرفتند زن جوان گفت: من در محلی که مخصوص پارک خودروهای ویژه معلولان بود پارک کردم اما ناگهان راننده خودروی دیگری با اعتراض به من شروع به ناسزاگویی و پرخاشگری کرد.

مرد جوان در تحقیقات اولیه در حالی که ابراز پشیمانی می‌کرد، گفت: به خاطر رفتار نامناسبم از همه ایرانی‌ها و جامعه اوتیسم عذرخواهی می‌کنم. از این خانم و دخترش نیز عذرخواهی می‌کنم که این اتفاق افتاد. من در خیابان شهرزیبا دنبال جای پارک بودم. با دیدن یک جای پارک می‌خواستم دنده عقب وارد محل پارک شوم که این خانم جای پارک را گرفت. سر همین موضوع جر و بحثی بین من و ایشان پیش آمد و من رفتاری مرتکب شدم که شایسته و درخور نبود.

زن جوان که شاکی این پرونده است ضمن تشکر از دادستان و پلیس گفت: زمانی که این مرد فحاشی می‌کرد فقط توانستم 30 ثانیه فیلم بگیرم. فکر نمی‌کردم با انتشار این فیلم ظرف 24 ساعت وی شناسایی و دستگیر شود. حتی برخی به من گفته بودند که چندین ماه طول می‌کشد باید کلی دوندگی کنی تا به نتیجه برسی و تصورش را نمی‌کردم که به این سرعت دستگیر شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز هفتم رمضان آلودگی هوا پشیمان عصبانی توهین ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز هفتم رمضان آلودگی هوا قیمت گوشی مرد جوان جای پارک زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت

اشکان خطیبی درباره زندگی در اروپا ادامه داد: زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد!

به گزارش تسنیم، او افزود: اصلا از کیفیت کار‌هایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است.

وی گفت: بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • غیرتی که در خون غلتید