Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی روز شنبه در جلسه تبیین و تدوین عملکرد شش ماهه وزارت متبوع و تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار داشت: ما موظف هستیم اقدامات مهمی که وزارت متبوع در طول این چند ماه انجام شده است را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اطلاع رسانی کنیم.

وی بیان کرد: رؤسای ادارات و معاونین اداره کل با تعامل و همراهی با نمایندگان مجلس، ائمه جماعات، فرمانداران و مسئولان استانی مسائل و مشکلات مردم را مطرح و رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان ادامه داد: رؤسای ادارات و معاونین اداره کل مهمترین اقداماتی که وزارت متبوع تاکنون در بهبود تولید و فضای کسب و کار، کاهش مشاغل غیر رسمی و افزایش ضریب پایداری مشاغل و مبارزه با فساد انجام داده را اطلاع رسانی کنند و توجه ویژه ای به وحدت رویه‌ای که در وزارت مردم برای خدمت شبانه روزی به مردم به صورت جهادی انجام شده کنند.

وی اظهار داشت: ارتباط و تعامل گسترده این وزارتخانه با اقشار مختلف مردم، بخش‌های اقتصادی و دستگاه‌های متعدد حاکمیتی و اجرایی باعث اهمیت ویژه این دستگاه شده، به نحوی که عملکرد مطلوب آن باعث تأثیر قابل ملاحظه‌ای در ارتقای رضایت‌مندی مردم و حرکت کشور به سمت پیشرفت و عدالت شده است.

جهانی به تسریع در رسیدگی به دادخواست‌های واصله کارگران و کارفرمایان تاکید کرد و گفت: یکی از رسالت‌های اصلی و مهم ما صیانت از نیروی کار و کارفرماست که بایستی نقش خود را در رسیدگی به دادخواست‌ها و مسائل این قشر پرتلاش در کمترین زمان و با رضایت طرفین به بهترین نحو انجام دهیم تا جامعه کار و تولید در چرخه اقتصادی خود خللی ایجاد نشود.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اظهار کرد: رؤسای ادارات تابعه نماینده اداره کل در شهرستان‌ها هستند و باید تمام توان و همت خود را برای تسهیل شرایط و کمک به جامعه کار و تولید بگذارند زیرا که یکی از دغدغه‌های اصلی وزیر تعاون رسیدگی و حل مشکلات و مسائل مردم است.

جهانی بر تشکیل تعاونی‌های نوآور و دانش بنیان در استان تاکید کرد و گفت: سیاست تشکیل شرکت‌های تعاونی در راستای جمع آوری سرمایه‌های خرد و تبدیل این سرمایه‌ها به تولید و اشتغال است که امسال باید در این راستا حرکت کنیم.

کد خبر 5463121

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان علی جهانی خرم آباد کارفرمایان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا گرد و غبار ماه مبارك رمضان آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بر تسریع در روند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال مربوطه به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد.

سیروس ابراهیمی سیزدهم اردیبهشت ماه در جلسه‌ی بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه استان، اظهار کرد: اعتبار مربوط به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده پرداخت ۷۰ درصدی بوده که امیدواریم با توجه به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیمی گفت: در جزء چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد