Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل شهریاری گفت: توان ظرفیت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان در راستای تحقق شعار سال به کار گرفته خواهد شد و در این راستا آمادگی داریم تا هرگونه آموزش مهارتی را به مراکز تولیدی و دانشگاهی ارائه دهیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تفاهم منعقد شده میان این مجموعه و شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان در راستای تقویت مهارتی شرکت‌ها، گفت: اخیراً آموزش‌هایی از جانب مدرسان ما برای تقویت مهارت اعضای چند شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان ارائه شده و این آمادگی وجود دارد تا هرگونه نیاز در این زمینه را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین تجیزات جوشکاری، تراشکاری، آزمایشگاه الکترونیک و ... در این مجموعه مهیا است تا افراد خلاق و مبتکر بتوانند ایده‌های خود را به صورت رایگان عملیاتی کنند و حتی برای جوانان ساکن مناطق دورافتاده استان امکان فراهم کردن خوابگاه را داریم تا ایده‌های خلاق استان جامه عمل بپوشد.

شهریاری گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و شرایط ایجاد اشتغال مولد در جامعه طی سال گذشته مجوز تاسیس60 آموزشگاه آزاد در استان در رشته‌هایی مانند مراقبت و زیبایی، فناوری اطلاعات، صنایع غذائی، صنایع پوشاک و کشاورزی صادر شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال دستور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای صدور مجوز آموزشگاه‌های آزاد مهارتی برای واجدان شرایط طی سه روز، راه برای توسعه آموزشگاه‌ها از سوی بخش خصوصی هموار شده است.

او گفت: توسعه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مطابق با طرح‌های کسب و کار بومی و محلی و با تنوعی از حرفه‌های آموزشی به خصوص حرفه کشاورزی، پرورش آبزیان و تعمیرات موبایل از ضروریات امروز بازار اشتغال استان است.

شهریاری  گفت: لازم است متقاضیان راه‌اندازی آموزشگاه آزاد با مطالعه قبلی امکانسنجی و داشتن طرح کسب و کار و تحقیقات بازار و تجربه آموزشی وارد این عرصه شوند تا بتوانند در فضای رقابتی سالم به موفقیت دست یابند و پایداری فعالیت آموزشی خود را تضمین کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان یا ورود به سایت این اداره کل به آدرس www.sbtvto.ir مراجعه و از شرایط ثبت‌نام و مراحل تاسیس اطلاعات کافی به دست آورند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای ایده خلاقانه آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است