Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:43:53 GMT

برآورده شدن آروزی کودک سرطانی در زمین فوتبال آبادان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۰۱۴۶

برآورده شدن آروزی کودک سرطانی در زمین فوتبال آبادان

به گزارش ایرنا، موسسه فرهنگی هنری پنجمین فصل قشنگ چند روز پیش با تماس با مدیر عامل باشگاه فرهنگی هنری صنعت‌نفت آبادان خواستار حضور پسربچه‌ای هفت ساله به نام محمد صادق ربیعی مبتلا به بیماری سرطان و از هوداران متعصب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به عنوان بازیکن در این تیم شد.

این کودک آبادانی که به بیماری سرطان مبتلا است و در حال مبارزه برای شکست غول سرطان است در اوج مبارزه بی‌امانش با این بیماری به آرزویش که بازی در تیم صنعت‌نفت آبادان است، برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت در هماهنگی با زیرمجموعه این باشگاه زمینه حضور وی در تمرینات تیم صنعت‌نفت در محل باشگاه پیروز را فراهم کرد.

عصر امروز حسین ساکی از بازیکنان تیم صنعت‌نفت آبادان راهی منزل این کودک واقع در خرمشهر شد تا محمد صادق را به همراه پدر و مادرش به سر تمرین تیم بیاورد. 

ورود محمد صادق به باشگاه پیروز با استقبال گرم و صمیمانه مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت، بازیکنان، سرمربی و کادر  فنی تیم همراه شد، ضمن اینکه برخی هدایا از جمله یکدست لباس کامل مدرسه فوتبال، یک پیراهن و یک توپ امضا شده توسط بازیکنان، کارت هدیه و برخی اقلام دیگر با نام صنعت نفت را نیز به وی اهدا کردند.

کودک قدری در زمین به بازی پرداخت و در آخر نیز همگی عکسی به یادگار گرفتندـ

در این برنامه هستی چعب که او نیز به نوعی از بیماری مبتلاست به عنوان خاله آرزوها کودک سرطانی را همراهی کرد.

دوست دارم همراه با صنعت نفت بازی کنم

کودک مبتلا به بیماری سرطان گفت: آرزو دارم به عنوان بازیکن، همراه دیگر بازیکنان صنعت‌نفت بازی کنم. 

محمد صادق ربیعی خطاب به بازیکنان تیم صنعت‌نفت اظهار داشت: خیلی خیلی دوستتان دارم و به شماها افتخار می کنم و خیلی دوست دارم تا همراه با صنعت‌نفت بازی کنم. 

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: به خودمان می بالیم زیرا وقتی در دل کودک، نوجوان و جوان عشق صنعت‌نفت می نشیند یعنی جایگاهمان رفیع و بزرگ شده است. 

جهانگیر کی‌شمس خطاب به بازیکنان تیم صنعت‌نفت افزود: با دعاهای خیر بازیکنان این عزیزان شفای عاجل پیدا کنند و بتوانند به آغوش گرم خانواده شان برگردند و سالیان سال در زیر سایه پدر و مادرشان زندگی کنند.

وی افزود: قدر مسلم دعاهای این دو کودک عزیز که برای موفقیت تیم بود، مورد استجابت قرار می گیرد.

کی‌شمس بیان کرد: وقتی در دل یک کودک، نوجوان و یا جوان عشق صنعت‌نفت می نشیند باید به خودمان ببالیم در واقع ما از حضور این کودک عزیز که در جمع ما است به خودمان می‌بالیم که آنقدر جایگاهمان در حال بزرگ شدن است که در دل دختر و پسرهای کوچک مان هم دارد جا پیدا می کند.

برچسب‌ها فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان آبادان صنعت نفت آبادان موسسه فرهنگی تیم صنعت نفت محمد صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک

تیم ریشه دار و پرقدمت صنعت نفت آبادان با تحمل شکستی دیگر مقابل یک تیم تازه تاسیس تهرانی، قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر شد و کاندیدای اول سقوط به لیگ دسته اول است.

به گزارش تابناک ورزشی، نفت آبادان با فراز کمالوند هم نتوانست از خواب بیدار شود و بعید است در هفته‌های پایانی معجزه ای رخ دهد. حالا باید منتظر دومین تیم سقوط کننده باشیم که جدال سنگینی بر سر آن در جریان است.

تیم هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک شاگردان شجاعی خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

صنعت نفت که مدت‌هاست خود را به‌عنوان جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته اول معرفی کرده است، امروز هم در خانه هوادار شکست دیگری را تجربه کرد تا شاگردان فراز کمالوند هرچه بیشتر به سقوط نزدیک شوند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که میثم تهیدست و فرشاد محمدی‌مهر از صنعت نفت و کریم اسلامی، امین پورعلی و محمد میری از هوادار را با کارت زرد جریمه کرد.

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان