Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سید «احمد الصافی» نماینده مرجعیت عالی و امام جمعه حرم حسینی  درباره توقف قرائت خطبه دوم نماز جمعه در صحن حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش موازین نیوز، سید الصافی درباره محتوای خطبه دوم نماز جمعه کربلا معروف به خطبه مرجعیت گفت: بعضی اوقات متن خطبه به دلیل اهمیت موضوع به دست حضرت آیت الله سید علی سیستانى (مدّ ظله العالی) نگاشته می‌شود و برخی از مواقع کلیات مطلب توسط او گوشزد می‌شود و در مورد سوم هم خطیب خطبه را نوشته و برای مرجع عالی ارسال می‌کند تا ایشان حذف و اضافاتی را که در آن لازم است، اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: برخی گروه‌های سیاسی به خیلی از توصیه‌های مرجع عالیقدر عمل نمی‌کنند در حالی که آیت الله سیستانی قصد ندارد که فقط سخنرانی کند، بلکه می‌خواهد این سخنرانی تاثیر داشته باشد با این وجود برخی پاسخ بسیار ضعیفی دادند با وجود اینکه محتوای خطبه بیش از یک بار تکرار شده بود.

نماینده مرجعیت عالیقدر شیعه در عراق تاکید کرد که تاکنون تصمیمی برای ازسرگرفته شدن خطبه دوم نماز جمعه کربلا گرفته نشده است.

خطبه دوم نماز جمعه که در صحن شریف حرم امام حسین(ع)  برگزار می شود، حاوی موضوعات سیاسی حساس، اصلاحات و رهنمودهای اجتماعی است که توسط سید احمد الصافی و شیخ عبدالمهدی الکربلایی قرائت می شود.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: مرجع عالیقدر شیعه آیت الله سیستانی مقاومت فلسطین خطبه دوم نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس