Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع نروژ به دلیل افشای رابطه جنسی او با یک دانش‌آموز استعفای خود را ارائه کرد.

«اود راجر انوکسن» وزیر دفاع نروژ امروز (شنبه) به دنبال افشای رسوایی جنسی او و رابطه با یک دختر دانش‌آموزِ ۱۸ ساله در سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴) زمانیکه عضو شورای دولتی نروژ بود، استعفا داد.

طبق گزارش اسپوتنیک، این حادثه در زمان دولت ائتلاف «قرمز-سبز» (۲۰۰۵-۲۰۱۳) به ریاست «ینس استولتنبرگ» دبیرکل کنونی ناتو، اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روزنامه نروژی به نقل از انوکسن در این باره نوشت: «امروز به رهبر حزبم و همچنین نخست‌وزیر نروژ گفتم که می‌خواهم از سمت وزیر دفاع کناره‌گیری کنم.»

اود راجر انوکسن رابطه خود با دختر دانش‌آموز نروژی را تأیید کرد و گفت از آن پشیمان است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نروژ وزیر دفاع دختر دانش آموز دانش آموز وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید

به گزارش همشهری‌آنلاین، وی در بازگویی‌گویی حس ناامیدی خود پس از مرگ نیلیا و دختر 13 ماهه‌اش نائومی به دنبال آن بوده به مصرف مشروبات الکلی روی آورد و خودکشی کند.
بایدن در این خصوص گفت: «من فقط درباره‌اش فکر کردم. برای خودکشی نیازی نیست که دیوانه باشید. فکر میکردم به پل یادبود دیلاور بروم از آن‌جا به پایین بپرم».



بایدن در سال ۱۹۷۲، اندکی پس از اولین موفقیت خود در راه یافتن به سنا، همسر اولش نیلیا و دختر کوچکش نائومی را در تصادف رانندگی از دست داد. او در اتاق بیمارستان و در کنار دو پسر خردسالش هانتر و بو که از این تصادف جان سالم به دربرده بودند، برای ورود به سنا سوگند خورد. پسرش بو، در سال ۲۰۱۵ بر اثر ابتلا به سرطان مغز در ۴۶ سالگی درگذشت.

کد خبر 847470 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه خودکشی ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم
  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان