Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال با انجام ۲ بازی ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 20 امشب تیم‌های دسته اولی مس کرمان و خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مس با نتیجه یک بر صفر میهمانش را شکست داد و گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسر فیضی بازیکن تیم مس تنها گل این بازی را در دقیقه ۴۱ وارد دروازه خیبر کرد. همچنین در دیگر بازی، تیم‌های فوتبال خلیج فارس ماهشهر و مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال از ساعت 20:15 در ورزشگاه تختی آبادان مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه هم دو تیم در گلزنی موفق نبودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی تیم خلیج فارس ماهشهر توانست با نتیجه 4 بر 2 از سد حریف خود عبور کند و در مجموع با نتیجه 5 بر 3 پیروز شده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. به این ترتیب تیم خلیج‌فارس ماهشهر در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک برود. پیش از این تیم دسته دومی خلیح فارس ماهشهر در مرحله سوم تیم دسته اولی استقلال خوزستان را حذف کرد، در مراحل بعدی هم توانست تیم‌های لیگ برتری هوادار تهران و نفت مسجدسلیمان را حذف کند. به این ترتیب تیم خلیج فارس با کنار زدن تیم مس رفسنجان توانست سومین تیم لیگ برتری را هم حذف کند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله نیمه نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی