Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:22:06 GMT

مدیران از وقوع فساد اداری در دماوند پیشگیری کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۰۲۸۰

مدیران از وقوع فساد اداری در دماوند پیشگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی، سرپرست فرمانداری دماوند امشب در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۱ با اشاره فعالیت ستاد خدمات سفر در ایام نوروز اظهار کرد: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده در بحث تأمین اقلام اساسی شب عید هیچ‌گونه مشکلی در شهرستان دماوند نداشتیم و در خصوص قیمت مرغ نیز، با توجه به برخی قیمت‌های زیاد در برخی شهرستان‌ها، اما در دماوند بالاتر از ۳۳ هزار تومان گزارش نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به عدم سفرهای نوروزی طی دو‌ سال اخیر به دلیل شیوع کرونا، امسال شاهد افرایش ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی در کشور بودیم، افزود: طبق گزارش‌های اعلام شده، حدود ۷۲۹ هزار نفر طی ایام نوروز در دماوند حضور یافتند و از اماکن تاریخی و گردشگری بازدید کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند در اسکان نوروزی در استان تهران رتبه نخست را کسب کرد و بیشترین اسکان را در بخش رودهن داشتیم؛ خوشبختانه با وجود افزایش مسافرت‌ها، اما یک مورد هم تخلف دستگاه‌ها گزارش نشد و این نشان می‌دهد که ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند نهایت میهمان‌نوازی را در ایام نوروز داشته است.

طاهرخانی ضمن قدردانی از زحمات اعضای ستاد خدمات سفر تصریح کرد: در بحث تنظیم بازار دستور ویژه‌ای صادر شد تا دستگاه‌های مربوطه نسبت به کنترل و نظارت بر بازار ورود مستقیم داشته باشند که در خصوص موضوع آرد و نان گزارش خوبی از مردم در خصوص برخی نانوایان نداشتیم؛ گشت مشترکی صبح و بعد از ظهر از سطح نانوایان بازدید داشتند که با توجه به گزارش‌ها، نان با کیفیتی به مردم ارائه نشده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده که ساماندهی و نظارت حوزه آرد و نان با جدیت دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، باید همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال در دماوند تلاش کنند؛ برای تحقق شعار سال بنا داریم که بتوانیم از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها استفاده کنیم و برنامه‌های پیش‌بینی شده را در بحث تحقق شعار سال در دستور کار قرار دهیم تا دماوند در این راستا پیشگام باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند اظهار داشت در سه ماهه آخر سال برخی از مطالبات دیرینه مردم شهرستان دماوند که سال‌ها بر زمین مانده بود با حمایت نماینده مجلس و مسئولان محقق شد و خوشبختانه ردیف بودجه ملی برای کمربندی جنوبی دماوند اخذ شد.

طاهرخانی به بازدید خود از شهر کیلان اشاره کرد و افزود: درمانگاه شبانه روزی در کیلان از دیگر موضوعاتی بود که با پیگیری‌های جدی تا پایان سال به بهره‌برداری رسید؛ رئیس شورای شهر کیلان بر شبانه‌روزی شدن درمانگاه تأکید داشتند که هیچ کسی باور بر تحقق این موضوع نداشت، اما این درمانگاه شبانه‌روزی با تلاش‌های انجام شده طبق درخواست مردم  افتتاح شد و این نشان داد که کارها شدنی هستند و تنها نیازمند همت و عزم جدی مسئولان هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه همه دستگاه‌های دولتی تا دو هفته آینده برنامه خود را در خصوص تحقق شعار سال باید به فرمانداری اعلام کنند، افزود: سلامت اداری از وظایف همه مدیران ادارات و مورد تأکید است و حتی وقوع یک فقره فساد اداری را در سطح شهرستان دماوند در سال جاری نمی‌پذیریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت:  مسئولیت مستقیم این کار بر عهده مدیران دستگاه‌هاست و حراست‌ها باید فعال شوند و با جدیت پیشگیری‌ها انجام شود و اگر در اداره‌ای یکی از کارکنان در موضوع فساد اداری مشکلی پیدا کند، مدیر نیز باید به همراه کارکنان خود، از آن اداره خداحافظی کند.

طاهرخانی با بیان اینکه خدمت در دولت مردمی آیت الله رئیسی بی منت است و تعطیلی ندارد، تصریح کرد: مدیران در ارتباط با مردم صادق باشند و قولی ندهند که نتوانند محقق کنند.

انتهای پیام/ ۶۷۰۱۵/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند رضا طاهرخانی سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند تحقق شعار سال دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه