Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:12:26 GMT

ثبت نام امریه سربازی در راه و شهرسازی زنجان فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۰۳۶۳

ثبت نام امریه سربازی در راه و شهرسازی زنجان فراهم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیات منش، گفت: به منظور اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، استفاده از ظرفیت‌های اصل ۱۴۷ قانون اساسی و قانون وظیفه عمومی، بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی مشمولان تحصیل کرده برای تحقق اهداف سازمان‌ها و ادارات تابعه امریه سربازی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی اجتماعی مناطق کمتر توسعه یافته، انتقال تجربه‌های علمی نسل حاضر و گذشته به جوانان با استعداد نسل آینده و جبران کمبود نیروی متخصص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان این مهم محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی مشمولان تحصیل کرده برای افزایش ارتقاء شاخص‌های علمی و فرهنگی سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل تابعه استانی جذب کارکنان وظیفه در راه و شهرسازی با شرایط و ضوابط لازم انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به محدودیت سهمیه و فراوانی متقاضی، انتخاب متقاضیان براساس اولویت‌ها و امتیازها پس از طی فرآیندی انجام خواهد شد.

بیات منش تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط ،۷۰ روز قبل از تاریخ اعزام ماه‌های زوج به مدت ۱۲ روز به سایت وزارت راه و شهرسازی www.mrud.ir مراجعه و در قسمت جذب کارکنان وظیفه در وزارت راه و شهرسازی ثبت نام خود را تکمیل کنند و ثبت نام در سایت به معنی پذیرش نهایی نیست و اسامی پذیرفته شدگان نهایی ۱۵ روز قبل از تاریخ هر اعزام، در سایت بیان شده اعلام خواهد شد.

کد خبر 5462838

منبع: مهر

کلیدواژه: سربازی خدمت سربازی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 گرد و غبار آمار کرونا آلودگی هوا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن