Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@16:08:14 GMT

انواع غذا با سیب زمینی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۰۵۹۹

انواع غذا با سیب زمینی

همان طور که می دانید با سیب زمینی غذاهای بسیاری می توان درست کرد که خوشمزه ترین آن سیب زمینی سرخ کرده است که به روش های متفاوتی تهیه می شود. در این مطلب شما را با غذای دیگر با سیب زمینی آشنا می کنیم. ناطقان:

سوپ سیب زمینی و ژامبون

یکی از جدیدترین سوپ ها، سوپ سیب زمینی و ژامبون می باشد این سوپ از سیب زمینی، ژامبون، کرفس، پیاز، ادویه ها و شیر تهیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که از مواد آن مشخص است این سوپ به رنگ سفید است. ( طرز تهیه سوپ سیب زمینی و ژامبون )

 

طرز تهیه کومپیر ترکیه

همان طور که از اسم آن پیداست یک غذای ترکیه ای است. داخل شکم سیب زمینی های را با ذرت، نخود فرنگی، سوسیس و کالباس، پنیر پیتزا و... پر کنید و داخل فر بپزید. (طرز تهیه کومپیر ترکیه )

 


 

سیب زمینی تنوری

سیب زمینی تنوری، یکی از روش های پخت رژیمی سیب زمینی است با مصرف این سیب زمینی ها زیاد چاق نمی شوید. همان طور که از اسمش پیداست در این روش سیب زمینی ها سرخ نمی شوند و داخل فر تهیه می شوند. (طرز تهیه سیب زمینی تنوری)



 

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر

یکی از خوشمزه ترین روش های پخت سیب زمینی می باشد و خیلی شبیه به کبه است و کاملا شبیه آن نیست حتما آن را امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید. سیب زمینی شکم پر از سیب زمینی، تخم مرغ، گوشت چرخ کرده، پیاز، جعفری و گشنیز و ادویه ها تشکیل شده است. ( طرز تهیه سیب زمینی شکم پر )



 

کروکت سیب زمینی

کروکت یا کراکت سیب زمینی همیشه دلپذیر به نظر می ‌رسد چه یک دورچین ترد و خوشمزه باشد چه شامی سبک در کنار سس گوجه یا مارینارا و سالاد سبزیجات. مثل کراکت‌های دیگر، کراکت سیب زمینی‌ هم در اصل از غلتاندن ترکیبی از سیب زمینی در آرد، تخم مرغ و پودر نان (پودر سوخاری) و سپس سرخ کردن آن تهیه می‌شود. اما اگر می خواهید کروکت سیب زمینی سالمی تهیه کنید چند دقیقه داخل روغن کم سرخ کنید و بعد داخل فر قرار بدهید تا بپزند. (طرز تهیه کروکت سیب زمینی )


 

کروکت سیب زمینی و سوسیس

کروکت سیب زمینی و سوسیس یک غذای خارجی با طعمی متفاوت و مناسب با همه ی ذائقه ها است.آموزش تهیه را قبلا برایتان آورده ایم. جهت سرو، می توانید از سس قرمز یا سس هزار جزیره یا فرانسوی استفاده نمایید. (طرز تهیه کروکت سیب زمینی و سوسیس)

 

برچسب ها: سیب زمینی ، ماه رمضان ، غذا ، افطار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سیب زمینی ماه رمضان غذا افطار کروکت سیب زمینی سیب زمینی طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲