Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارسلو در شبی که بعد از مدت ها به عنوان کاپیتان در ترکیب اصلی تیمش بود، شدیداً مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

مارسلو، دفاع چپ اسطوره ای و 34 ساله رئال مادرید در ترکیب اصلی تیمش مقابل ختافه قرار گرفت و در نهایت به کسب پیروزی 2-0 در سانتیاگو برنابئو کمک کرد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، این مدافع برزیلی که هنگام مصاحبه و در طول بازی مورد تشویق هواداران قرار گرفته بود، گفت:

سال ها اینجا بوده ام و وقتی هواداران اسم شما را فریاد می زنند، پر از حس غرور و افتخار می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این فرصت را داشتم که با پسرم در برنابئو باشم و واقعاً ممنون هواداران هستم. هنوز تا پایان فصل کار زیادی داریم و باید متحد باشیم. باید به هواداران کمک کنیم و آنها هم به ما کمک کنند.

دفاع ختافه

بارها مقابل چنین تیم هایی بازی کرده ایم و باید صبورانه بازی کرد. بازی سخت و نفس گیری بود اما صبور بودیم، و می دانستیم چکار باید بکنیم. کاسمیرو وظایف دفاعی دارد، اما توانایی گلزنی هم دارد. او وارد محوطه جریمه حریف می شود و امروز هم موفق به گلزنی شد.

بازی راحتی نبود. دوندگی زیادی داشتیم و تا پایان جنگیدیم چون ختافه همیشه کار را سخت می کند. توپ را خوب نگه داشتیم و مانع از موقعیت سازی آنها روی ضدحملات شدیم. می دانستیم که می توانیم گل بزنیم. در هر دو نیمه یک گل به ثمر رساندیم اما بازی بسیار سختی بود.

همه بازیکنان باید احساس مهم بودن بکنند. دیدن برخی بازیکنان در زمین که دقایق بازی زیادی به دست نمی آورند، خوب بود. ما ترکیبی 26 نفره داریم و همگی باید تا پایان فصل آماده باشیم. باید برای تمامی عناوین بجنگیم. در لیگ قهرمانان اروپا خیلی خوب کار کردیم و امروز در لیگ هم همانطور بودیم. باید به کسب پیروزی در بازی ها ادامه دهیم.

هو شدن گرت بیل

شنیدنش سخت است. همه ما مهم هستیم و برای فتح عناوین قهرمانی بازی می کنیم پس باید حس اتحاد داشته باشیم. ما همه در کنار گرت هستیم، این کمی ناراحت کننده بود.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر جزئیات بیماری سردار آزمون از زبان رسانه آلمانی برانکو: زمان فتح الله زاده از استقلال پیشنهاد داشتم؛ نمی‌ شود از قرمز به آبی رفت! افزایش عجیب حجم عضلات لوریس کاریوس در دوران سکونشینی آلفونسو دیویس: تصور کنید رونالدو باشید آن وقت مگوایر کاپیتان تیم باشد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم عنوان کرد:بازی از نظر فیزیکی برای تیم ما خیلی سخت شد و نتوانستیم عملکرد همیشگی مان را داشته باشیم.تیم حریف بر خلاف ما یک ریتم و بازی ثابت در طول بازی داشت. ما باید روی اشتباهاتی که داشتیم کار کنیم چون بازی های سختی در لیگ برتر داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است