Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان اعلام کرد اظهارات سرمربی والیبال نشسته در مورد کاپیتان تیم ملی مورد تائید فدراسیون جانبازان و معلولان نیست.

مسعود حمیدی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره وضعیت ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین، اظهار کرد: اردوی تمام رشته‌های اعزامی از ابتدای سال تا به امروز با حمایت کمیته ملی پارالمپیک در شرایط ایده‌ال و به طور منظم در حال برگزاری است و مشکلی برای برپایی اردوها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعزام تیم ملی بسکتبال باویلچر زنان و مردان به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اردیبهشت ماه در تایلند خبر داد و گفت: این مسابقات از ۲۶ اردیبهشت تا ۸ خرداد در تایلند برگزار می‌شود که تیم مردان برای آماده‌سازی خود و زنان برای کسب سهمیه ورود به بازیهای پاراآسیایی چین در این تورنمنت حضور پیدا خواهند کرد.

وی با بیان این که مصاحبه اخیر سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در خصوص داوود علیپوریان (کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته) مورد تایید فدراسیون جانبازان و معلولان نیست، افزود: این که فرید صائبی در اظهارنظر اخیر خود درباره علیپوریان تاکید کرده که وی امکان اعزام به مسابقات پیش رو را ندارد، این موضوع مورد تایید فدراسیون نیست و باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد تا نظر خود را اعلام کنیم.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین به اعزام تیم وزنه برداری به مسابقات جهانی کره جنوبی در خرداد اشاره کرد و افزود: این مسابقات دومین درگاه برای کسب سهمیه ورود به پارالمپیک پاریس است که ۹ وزنه بردار خردادماه عازم این رقابتها می‌شوند.

حمیدی از تیراندازی، دوومیدانی، بسکتبال باویلچر و والیبال نشسته (زنان و مردان) و وزنه برداری، شنا و بوچیا به عنوان رشته‌های اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین عنوان کرد و گفت: بسکتبال با ویلچر زنان در صورت کسب سهمیه در تایلند امکان اعزام به چین را خواهد داشت و بوچیا نیز با توجه به سیاست مدال آوری کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام رشته‌ها به بازیهای پاراآسیایی، هنوز وضعیتش برای اعزام مشخص نیست و بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر لیست ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین مشخص شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: وضعیت هیچ ورزشکاری تا زمان اعزام مشخص نیست، اگر ورزشکاری در سیاست مدال آوری قرار نگیرد، به چین اعزام نمی‌شود.

دبیر فدراسیون همچنین درباره وضعیت علیرضا مختاری (دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو) برای دعوت به تیم ملی پس از پایان محرومیتش، اظهار کرد: وی پس از پایان محرومیتش باید در یک مسابقه رسمی شرکت کند، در صورتی که بتواند رکورد ورودی بازیهای پاراآسیایی چین را کسب کند به تیم ملی دعوت خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مسعود حمیدی دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان و معلولان بازیهای پاراآسیایی چین دبیر فدراسیون والیبال نشسته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت