Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:05:52 GMT

کمک به حل مشکلات جامعه ایثارگران وظیفه همه مسئولان است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۰۹۷۱

کمک به حل مشکلات جامعه ایثارگران وظیفه همه مسئولان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در حاشیه تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید شهرستان اظهار داشت: عزت، صلابت و عظمت کشور ما مدیون و مرهون خون پاک شهدا، ایثارگری ایثارگران، جانبازان، آزادگان و صبر و مقاومت خانواده‌های معزز آنها است که همه هستی خود را برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نیز کمترین توقع را از مسئولان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گناوه با بیان اینکه تلاش کارکنان بنیاد شهید که در مقدس‌ترین بنیاد خدمت رسان بهترین افراد هستند قابل تقدیر است افزود: همه ما وظیفه داریم تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهیم و قدردان رزمندگانی که دوران جوانی خود را در دفاع از دین و نظام اسلامی گذاشتند و در شرایط سخت کمک کردند، باشیم.

وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر مادر شهید و همچنین یکی از جانبازان شهرستان در روزهای اخیر گفت: مردم همواره و در همه عرصه‌ها انقلاب اسلامی حضور دارند و علاقه و ارادتی را که باید نسبت به جامعه ایثارگری و شهدا والامقام داشته باشند همواره دارند و قدردان خانواده‌های معزز آنها هستند.

وی گفت: احترام به این جایگاه و بنیاد مقدس وظیفه همه مسئولان است و هر چه از دوران دفاع مقدس فاصله می‌گیریم نباید این جایگاه به دست فراموشی سپرده شود و در شهرستان گناوه نیز ارتباط با ایثارگران و خانواده‌های آنها بسیار خوب است.

وی ادامه داد: رئیس پیشین بنیاد شهید شهرستان از نیروهای دلسوز و پیگیر مشکلات و مطالبات این خانواده‌های معزز است و خود را فرزند این خانواده‌ها دانسته و با این نگاه به آنها خدمت می‌کرد که در دوران مدیریت وی کارهای بسیار خوب و قابل تقدیری انجام شده است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: انتظار می‌رود که مدیریت جدید با سابقه درخشان و دلسوزی که نسبت به نظام و انقلاب و خانواده‌های شهدا دارند نیز در رسیدگی به و رفع مشکلات جامعه ایثارگری شهرستان بسیار مؤثر باشد.

حل مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا

وی با اشاره به اینکه ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها توقعاتی دارند گفت: باید تا جایی که در توان داریم به این توقعات و انتظارات جامعه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: اشتغال فرزندان و خانواده‌های ایثارگران و شهدا یکی از دغدغه‌ها است که باید تلاش کرد تا این دغدغه نیز رفع شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: از درخواست‌های و آرزوی خانواده‌های شهدا بخصوص والدین معزز آنها در گناوه این بود که در کنار شهدای خود در جوار گلزار شهدا دفن شوند که با تشکیل جلسه، زمینی در کنار گلزار شهدا برای آنها مصوب شد و برای مزار مطهر والدین شهدا در نظر گرفته شد.

امام جمعه گناوه یادآور شد: نامگذاری کوچه‌ها و خیابان‌ها و معابر شهر به نام شهدایی که از همان محله بودند نیز از دیگر کارهای بسیار ارزشمند سطح شهرستان است که انجام شد.

وی گفت: احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی، تفریحی و مهمانسرا ویژه خانواده شاهد در چاهک شهرستان گناوه با اختصاص ۵ هکتار زمین کلنگ زنی شده است که با توجه به حضور گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور در شهرستان به منظور خدمت رسانی مناسب به قشر ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان باید تلاش کرد که این مجتمع به عنوان اردوگاه جنوب کشور برای استفاده خانواده‌های شهدا و ایثارگران احداث شود و همه کمک کنند تا این مجتمع تکمیل و به نتیجه مطلوب برسد.

در مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه که امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر برگزار شد از تلاش‌های محمد قائدی رئیس پیشین این اداره تقدیر و علی اکبری به عنوان مدیر جدید در شهرستان معارفه شد.

کد خبر 5463178

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه بنیاد شهید و امور ایثارگران ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد گرد و غبار ماه رمضان 1401 آمار کرونا آلودگی هوا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی خانواده های شهدا بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی