Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

عصر ایران؛ زینب رحیمی _ با اینکه سازمان محیط زیست کلنگ‌زنی پروژه پتروشیمی میانکاله را فاقد اعتبار می‌داند، اما همچنان عملیات تخریب مراتع حاشیه تالاب میانکاله توسط پیمانکار ادامه دارد.
ماجرای ساخت مجتمع پتروشیمی در پنج کیلومتری تالاب میانکاله بالا گرفته است. پیمانکار این پروژه بدون مجوز محیط زیستی در حال تخریب مرتع حسین‌آباد در بهشهر مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نظر می‌رسد اهالی حسین‌آباد و روستاهای اطراف با ساخت مجتمع پتروشیمی مخالفند. تجمع در مرتع حسین‌آباد با در دت داشتن پلاکاردهایی به پتروشیمی نه گفتند. از سوی دیگر در چند روز گذشته نزدیک به ۳۰ هزار نفر به کارزار علیه پتروشیمی میانکاله پیوستند.
مجید مخدوم استاد دانشگاه تهران و متخصص ارزیابی اثرات محیط زیست با اشاره به ناقص بودن گزارش ارزیابی محیط زیستی پروژه پتروشیمی میانکاله، تاکید دارد که در صورت تهیه نقشه اکولوژيکی منطقه و بررسی اثرات این پروژه صنعتی روی آب، خاک و حیات وحش، این پروژه رد خواهد شد.
در گزارش ویدیویی پیش رو ضمن اشاره به آخرین وقایع پیرامون پتروشیمی میانکاله، دلایل شکست این پروژه تشریح شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پتروشیمی میانکاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت

به گزارش صدای ایران از فرارو،عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.


وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست