Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-04@03:05:50 GMT

برخورد قاطع با متخلفان حوزه عفاف و حجاب در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۱۰۵۴

برخورد قاطع با متخلفان حوزه عفاف و حجاب در استان فارس

استاندار فارس گفت: باید با افراد و مکان‌هایی که در حوزه عفاف و حجاب تخطی کرده اند برخورد قانونی و قاطع کرد.


به گزارش جنوب نیوز، محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: مصوبه ایجاد قرارگاه اجتماعی باید تأکیدات بیشتری داشته باشد و افرادی در این قرارگاه حضور داشته باشند که بتوانند تمام وقت خود را برای اجرایی کردن مصوبات این قرارگاه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس تاکید کرد: عالی‌ترین مقام فرهنگی استان باید به عنوان مسئول قرارگاه اجتماعی فعالیت کند و این در حالی است که قرارگاهی هم برای مشکلات اجتماعی نیز باید ایجاد شود.

ایمانیه یادآور شد: خط مقدم مقابله با هنجارشکنان معاند نیروی انتظامی است و باید برخورد قاطعی با خاطیان به صورت پلمپ مراکز خرید و …در صورت تخطی از قوانین انجام شود.

به گفته این مقام مسئول باید تحقیقات وسیعی برای نحوه اثرگذاری بیشتر برای جوانان جامعه در حوزه عفاف و حجاب یافت تا جامعه در مسیر درست و تعالی قرار بگیرد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

کد خبر 6094167

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود