Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:31:30 GMT

مرغ به وفور در آذربایجان غربی عرضه می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۱۲۰۱

مرغ به وفور در آذربایجان غربی عرضه می شود

ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، برای تامین گوشت مرغ گرم مورد نیاز مردم استان در ایام تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان، بیش از ۴۲۰۰ تن گوشت مرغ گرم در سطح بازار عرضه شد. 

اکبر کرامتی در جلسه تامین امنیت غذایی استان افزود : در این بازه زمانی ۲۰ روزه از فروردین ماه، در حدود ۴۵۰ تن مرغ منجمد نیز در جهت تثبیت قیمت ها و تنظیم بازار مرغ در سطح بازار استان عرضه شد که در حال حاضر نیز هیچ گونه کمبودی از نظر تامین گوشت مرغ در استان در ایام ماه مبارک رمضان وجود ندارد و به وفور در سطح بازار روزانه عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کرامتی با بیان اینکه کشتار به صورت مداوم در سطح کشتارگاه ها در حال انجام است ، تصریح کرد : با توجه به اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور محسوب می شود و با توجه به جوجه ریزی مناسب در اسفند ماه، هیچ کمبودی در تامین مرغ استان وجود ندارد، حتی مازاد بر مصرف نیز تولید شده است. 

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف سرانه گوشت مرغ در استان روزانه ۲۴۰ تا ۲۶۰ تن است، تاکید کرد :  همچنین به منظور تعادل و تثبیت قیمتها در بازار ، ۴۷ تن گوشت گوساله منجمد داخلی و ۸ تن گوشت منجمد گوسفندی در سطح بازار استان آماده توزیع در مراکز عرضه در ماه مبارک رمضان است و در سال جاری همچنین ۶۰ تن گوشت منجمد برزیلی نیز توزیع شده است. 

وی از تامین ۱۱۰۰ تن برنج هندی، ۴۰۰ تن برنج پاکستانی، ۱۵۰۰ تن برنج تایلندی، ۳۵۰۰ تن شکر صنف و صنعت و ۱۵۰۰ تن شکر مصرف خانوار و یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم خرما جهت توزیع در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد. 

کرامتی با بیان اینکه اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان تامین شده است و هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد، اضافه کرد: همچنین ۹۵۰ تن روغن خوراکی نیز  در طی این بازه زمانی ۲۰ روزه، در سطح استان توزیع شده و ۵۰ تن نیز آماده توزیع است. 

وی همچنین با اشاره به علت افزایش قیمت گوجه فرنگی در چند روز اخیر گفت: افزایش ناگهانی قیمت گوجه فرنگی در چند روز اخیر ، اعتصاب رانندگان و اختلال در امر حمل و نقل این محصول از استان‌های جنوبی کشور بود که این مشکل سبب کاهش میزان عرضه گوجه فرنگی در بازار و افزایش قیمت آن شده بود که قیمت آن در حال حاضر کاهش یافته و به روند عادی بازگشته است. 

کرامتی تاکید کرد: اکیپ های مشترک بازرسی و نظارت در حوزه کالاهای اساسی و آرد و نان، با نظارت، رصد و پایش مستمر بازار، با هرگونه گران‌فروشی و سودجویی که سبب اختلال در زندگی روزمره و عادی مردم شود، برخورد می کنند و این نظارت ها در ماه مبارک رمضان نیز تشدید شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی توزیع مرغ ماه مبارک رمضان آذربایجان غربی سطح بازار گوشت مرغ تن گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده وارد بازار هند می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت شیائومی ماه گذشته گوشی هوشمند Civi 4 Pro که از پردازنده اسنپدراگون 8s Gen2 قدرت می‌گیرند را وارد بازار چین کرده است، به نظر می‌رسد که ماه آینده نیز یک گوشی هوشمند جدید به نام شیائومی 14 SE با قیمت ۵۹۸.۳۰ دلار وارد بازار هند شود که نسخه ری‌برند شده گوشی شیائومی Civi 4 Pro است.

پیش از این مطالبی منتشر شده بود که نشان می‎داد شرکت شیائومی قصد دارد گوشی Civi 4 Pro را با عنوان شیائومی 14 Civi در هند عرضه کند، بنابراین ممکن است گوشی شیائومی 14 SE یک دستگاه کاملاً متفاوت باشد؛ گوشی شیائومی Civi 4 Pro دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی خمیده AMOLED با رزوشولن 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۳۰۰۰ نیت است، یک دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

یک دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی شیائومی Civi 4 Pro واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری می‏‌شود؛ این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 8s Gen 3 مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است، انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد، از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حسگر اثرانگشت روی نمایشگر، بدنه فلزی و رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اشاره کرد.

کد خبر 749568

دیگر خبرها

  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳