Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:32:49 GMT

افزایش قیمت نهاده‌های دامی نرخ گوشت را بالا برده است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۱۲۰۲

افزایش قیمت نهاده‌های دامی نرخ گوشت را بالا برده است

ایسنا/اردبیل معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از آغاز عرضه گوشت منجمد گوساله در استان اردبیل خبر داد.

نوبخت اژدری در جلسه هماهنگی عرضه گوشت منجمد قرمز و سفید در اردبیل اظهار کرد: با هدف تعدیل قیمت گوشت قرمز در بازار، از فردا عرضه گوشت منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان اردبیل آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قیمت گوشت منجمد گوساله را 95 هزار تومان اعلام کرد و گفت: 80 تن گوشت منجمد گوساله در سطح بازار عرضه می‌شود و در کنار آن قرار است تا آخر هفته گوشت منجمد گوسفندی نیز در بین شهروندان استان اردبیل عرضه شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در مورد توزیع گوشت مرغ منجمد نیز تصریح کرد: 204 تن ذخیره‌سازی گوشت مرغ را در ایام گذشته شاهد بودیم که به نرخ 20 هزار تومان مرغ منجمد نیز در سطح بازار عرضه خواهد شد.

اژدری افزود: تقاضا برای خرید گوشت قرمز و سفید به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در هفته اخیر بالا رفته و تلاشمان بر این است تا با عرضه گوشت منجمد تعادلی را در سطح عرضه و تقاضا ایجاد کنیم.

وی دلیل افزایش قیمت سرسام‌آور گوشت قرمز را افزایش قیمت نهاده‌ها به ویژه بالا رفتن قیمت علوفه اعلام کرد و ادامه داد: افزایش قیمت جو، ذرت و یونجه به بالا رفتن قیمت تمام شده دام تولیدی دامداران منجر شده و از همین رو در هفته‌های اخیر افزایش قیمت کشتار گوشت قرمز را نیز شاهد بودیم.

اژدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دولت تصمیم گرفته تا برای تعادل‌بخشی به این بازار گوشت منجمد توزیع کند که ما نیز در یک سال گذشته بیش از 300 تن گوشت منجمد را در سطح استان اعم از داخلی و خارجی عرضه کردیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در مورد کیفیت گوشت منجمد عرضه شده در روزهای آینده اضافه کرد: عمده این گوشت‌ها تولید داخل است که به قیمت مناسب 95 هزار تومان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توزیع مرغ منجمد نهاده های دامی قیمت گوشت قرمز سازمان جهاد کشاورزی توليدات دامي استانی اقتصادی عرضه گوشت منجمد استان اردبیل افزایش قیمت گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نادر سلیم گفت: نهاده‌های توزیع شده در سال گذشته شامل ۴۱ هزار و ۲۳۱ تن ذرت، ۲۸ هزار و ۳۶۶ تن کنجاله سویا و ۲۰ هزار و ۵۷ تن جو بود که بین دامداران واجد شرایط توزیع شد.

وی افزود: در راستای حفظ و پایداری تولید مقدار ۱۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع نهاده شامل (۶ هزار و ۲۹۱ تن ذرت، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن جو و ۸۱ تن کنجاله سویا) به صورت مدت دار توزیع شده است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد اعلام کرد: این اداره کل به عنوان عضو اصلی و دائمی کارگروه تنظیم بازار استان و نیز عضو فعال در تصمیمات و اجرای مصوبات این کارگروه در راستای تامین، توزیع، نظارت و تنظیم بازار فعالیت می‌کند.

سلیم با توجه به اینکه استان یزد پایانه گمرکی محموله‌های پروتئینی وارداتی است، در همین راستا سال ۱۴۰۲ مقدار ۶ هزار و ۲۵۵ تن مرغ و هزار و ۱۳۴ تن گوشت منجمد به استان وارد که مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن از طریق گمرک ترخیص و به سایر استان‌ها ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین