Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:43:07 GMT

احداث سینما در ۴ شهرستان آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۱۲۸۶

احداث سینما در ۴ شهرستان آذربایجان غربی

احد هوشمند قره باغ به مناسبت «هفته هنر انقلاب اسلامی» در نشست خبری با خبرنگاران که در نگارخانه حوزه هنری ارومیه برگزار شد گفت: برنامه ریزی برای اجرای فاز مطالعاتی احداث سینما در شهرستان‌های ماکو، سلماس، نقده، خوی و سردشت در دستور کار قرار گرفته است تا این شهر‌ها نیز صاحب سینما شوند.

رئیس حوزه هنری تبلیغات انقلاب اسلامی آذربایجان غربی می گوید: احداث پردیس سینما آزادی ارومیه نیز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود بهار سال آینده به بهره برداری برسد؛ همچنین برای بازسازی سینما ایران و احداث پردیس آزادی بالغ بر ۸۰ میلیارد بودجه هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معرفی هنر انقلاب اسلامی و تبیین وظایف هنرمندان در معرفی ارزش‌های انقلابی و اسلامی را از وظایف و سیاست‌های حوزه هنری برشمرد و گفت: زیارت مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری فستیوال نمایش بچه‌های مسجد با عنوان «محرابیان» در سطح شهرستان‌های استان، اکران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در ۵ شهرستان و ۲۶ روستای آذربایجان غربی، اکران مستند فرماندهان ویژه شهیدان مهدی و حمید باکری، نصب و رونمایی «تندیس شهید سید مرتضی آوینی» در ارومیه، برگزاری ویژه برنامه «عصر شعر و موسیقی» و «تجلیل از هنرمندان برتر عرصه هنر انقلاب» در آذربایجان غربی از برنامه‌های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان می‌باشد.

هوشمند قره باغ می گوید: برپایی نمایشگاه‌های پوستر در سطح مدارس ارومیه، پویش مطالعاتی کتاب زخم‌های نشمرده، اکران‌فیلم موقعیت مهدی ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه، ارائه بلیط نیم بها در سینما‌های حوزه هنری، و فراخوان «مرد کوچه ما» از دیگر برنامه‌های ستاد گرامی داشت هفته هنر انقلاب اسلامی است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی برگزاری جشن هنر انقلاب در شهرستان شوط، اکران فیلم موقعیت مهدی در چالدران، برپایی نمایشگاه‌های هنری در سطح شهر، کارگاه یک روزه بررسی یادمان چالدران و شروع مرحله فیلمنامه‌نویسی مستند گردان جندالله را دیگر برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب در استان ذکر کرد.

گفتنی است: هفته هنر انقلاب اسلامی از برنامه‌های سالانه حوزه‌های هنری انقلاب اسلامی در ایران است که همه ساله به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی از ۲۰ فروردین به مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی حوزه هنری سینما هفته هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری