Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران هالک ایرانی قرار بود روز ۳۰ آوریل به مصاف مارتین فورد برود، اما این مبارزه به تعویق افتاد و فورد که به ترسناک‌ترین مرد دنیا مشهور است چند روز قبل با انتشار ویدیویی اعلام کرد که این مبارزه فعلا برگزار نخواهد شد.

فورد در این ویدیو گفت: «این بیانیه‌ای است که دوست نداشتم آن را منتشر کنم، اما متاسفانه مبارزه من به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مسابقات برگزار خواهد شد و این موضوع تنها درباره مبارزه من است. این مسابقات بر اساس برنامه انجام شده و افراد در آن مبارزه خواهند کرد.»

او درباره دلیل لغو این مبارزه اظهار داشت: «متاسفانه من یکی از آن‌ها نیستم متاسفانه دلایلی که باعث شد این اتفاق رخ دهد در کنترل من نبودند. اشاره کردن به آن‌ها کار هوشمندانه‌ای نیست. من نمی‌خواهم وارد مسیر صحبت کردن بیش از حد در این باره شوم، انرژی و زمان بسیاری به هدر خواهد رفت.»

بسیاری از کسانی که مشتاقانه پیگیر اخبار این مبارزه بوده و انتظار تماشای آن را داشتند همچنان به دنبال یافتن پاسخی برای چرایی این اتفاق هستند.

حالا سجاد غریبی در گفتگو با Muscle and Health مارتین فورد را فردی بزدل خوانده که از مبارزه رو در رو با او انصراف داده و حاضر به حضور در این میدان نشده است.

این مبارز ۲۹ ساله ایرانی گفت: «مارتین بزدل است. او فرار کرد تا از رویارویی با من خودداری کند و حاضر نشد کنار زمین مبارزه تور و هال در دوبی با من روبرو شود. من به هتلی که او در آن اقامت داشت رفتم، اما او پشت محافظانش پنهان شد و روز بعد از دوبی فرار کرد.»

او در ادامه اضافه کرد: «من فقط می‌خواستم با او روبرو شوم تا جواب کار‌های بزدلانه‌اش را بدهم. مارتین ترسیده است. من به لندن خواهم آمد و این کار او بی‌پاسخ نخواهد ماند. مارتین فورد یکی از بزدل‌ترین مبارز‌ها است. من واقعا از این که حریف او باشم خجالت می‌کشم، چون او بیشتر از این که مبارز باشد، یک دلقک است. او فقط در پی دنبال کننده و گرفتن بازدید است و به دنبال مبارزه نیست.»

غریبی مدعی شده که اگر لازم باشد این موضوع را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد: «دیر یا زود او را ادب خواهم کرد. قراردادی که ما برای این رقابت داشتیم به هیچ یک از دو طرف اجازه نمی‌داد که مبارزه را لغو کنند و مدیر برنامه من این موضوع را به صورت قانونی پیگیری می‌کند

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سجاد غریبی مارتین فورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند

آرنه اسلوت به گزینه اصلی لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ تبدیل شده است. این سرمربی هلندی نمی خواهد این فرصت رویایی را از دست بدهد و در تلاش است مسیر انتقال خود به آنفیلد را هموار کند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ اسلوت بعد از برتری ۳-۱ فاینورد مقابل گو اهد ایگلز در هفته ۳۱ لیگ هلند گفت: 

لیورپول فرصتی است که هرگز نمی خواهم آن را از دست بدهم. می دانم که فاینورد مجوز خروج من را صادر می کند چون باشگاه به خوبی از اهمیت این پیشنهاد برای من آگاه است؛ لیورپول گامی بلند در دوران مربیگری من محسوب می شود. درحالیکه من اینجا منتظر هستم، دو باشگاه با یکدیگر مذاکره می کنند. از حضور در فاینورد خوشحالم اما لیورپول یک فرصت شگفت انگیز برای من است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند