Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: گروه خوبی در جام جهانی داریم اما باید تکلیف دراگان اسکوچیچ با رأی قطعی اعضای هیأت رئیسه مشخص شود. عباس ترابیان، رئیس پیشین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون وضعیت نابه‌سامان فدراسیون در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: تا مجمع ۱۰ خردادماه و پس از تصمیم‌گیری‌ها، سرپرست و اعضای هیأت رئیسه باید امور را به گونه‌ای پیش ببرند که به تیم ملی ضربه‌ای وارد نشود که این امر نیازمند برنامه‌ریزی مدون و پیاده‌سازی آن به شکل گام به گام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه بیان داشت: ۳ دوره قبل، حین و بعد از جام جهانی را داریم که فدراسیون فوتبال با توجه به درآمدزایی بسیار ناچیز فعلی، باید برای عبور موفق از آن برنامه بریزد. در این ماه‌ها با شرکت‌های پول‌داری مواجه می‌شویم که از تیم ملی و بازیکنان استفاده تبلیغاتی می‌کنند و حق فوتبال را نمی‌دهند.   ترابیان درباره مسائل مالی عنوان داشت: باید جلوی این قبیل امور گرفته شود تا با دریافت حق مسلم فوتبال ملی، قراردادها با قطر بسته شود و امور اداری و مالی حضور در جام جهانی شکل بگیرد. البته این امور باید رسماً اعلام هم بشوند تا همه بدانند چه کارهایی در فدراسیون صورت گرفته.   او هم‌چنین تأکید داشت: متوجه شدم تقسیم کار خوبی در فدراسیون فوتبال صورت گرفته تا اختلاف سلایق موجب شکاف نشود. وقت کمی داریم و باید تا آبان تمام کارها را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. جام جهانی هرگز تورنمنت ساده‌ای نیست و فوتبال یک امر حساسِ دارای عرق ملی برای جوانان ماست.   رئیس پیشین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال اذعان داشت: الحق گروه خوبی در جام جهانی داریم اما باید تکلیف دراگان اسکوچیچ با رأی قطعی اعضای هیأت رئیسه مشخص شود تا تکلیف‌مان را بدانیم. اگر هست که با حمایت حداکثری و یک‌صدایی بماند و اگر نه، به سرعت باید به دنبال جانشین باشیم.   وی در این رابطه تصریح داشت: باید بر اساس مترومعیار توانایی‌های مالی و اجرایی فدراسیون به دنبال گزینه خارجی گشت. حق مسلم فوتبال را می‌خورند و الان چیزی نداریم. ۷۰ درصد درآمد فدراسیون‌ها از حق پخش تلویزیونی است و این درآمد بی‌قیدوشرط از صداوسیما به فوتبال ایران نمی‌رسد. توانایی فدراسیون این‌گونه برای جذب مربی خوب کاهش یافته.   ترابیان نهایتاً درباره دریافت درآمدهای بلوکه‌شده ایران گفت: ماجدی در دوحه نشست خوبی با رئیس فیفا داشت و نظرات جالبی هم اظهار شد اما باید مشکل فدراسیون با صداوسیما حل بشود. باید تصمیمی گرفته شود تا بیش از این در سر این فوتبال بدبخت نزنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هیأت رئیسه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد

به گزارش "ورزش سه"، جانشین توماس توخل و سرمربی بایرن مونیخ در فصل آینده رالف رانگنیک است. چهره‌ای آشنا برای فوتبال آلمان که دستاوردهای جذابی داشته و دیدگاه جالبی به فوتبال دارد و اکنون هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد اما پیشنهاد باواریایی‌ها او را وسوسه کرده که به فوتبال باشگاهی برگردد.

دیشب پس از پایان دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید با نتیجه ۲-۲، نشریه بیلد در خبری فوری اعلام کرد که پاسخ رانگنیک به پیشنهاد بایرن مثبت است و او چهره جدید نیمکت باشگاه مونیخی خواهد بود.

مذاکرات دو طرف برای مشخص کردن جزئیات در روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند اما بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، قرارداد رانگنیک سه ساله خواهد بود و او در تصمیمات نقل و انتقالاتی تاثیر‌ مستقیم دارد.

با این حال با اینکه حضور رانگنیک در بایرن تقریباً قطعی است اما مکس ایبرل اعلام کرد که به دلیل حفظ تمرکز تیم برای بازی برگشت برابر رئال مادرید، باشگاه پیش از این دیدار مربی جدید را معرفی نخواهد کرد.

ایبرل گفت:«قبل از بازی برگشت برابر رئال در مورد مربی جدید صحبت نخواهیم کرد. قرار نیست او را معرفی کنیم. فعلا مهم‌ترین چیز بازی برگشت با رئال است و هر چیزی که مربوط به فصل آینده است پس از بازی برگشت مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد