Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:30:27 GMT

طرح توسعه سیمان هرمزگان ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۱۴۰۴

طرح توسعه سیمان هرمزگان ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در دیدار و گفتگو با شیرازی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری سیمان گفت: هرمزگان تنها منطقه‌ای است که امکان اجرای طرح توسعه سیمان در آن وجود دارد و بر اساس گفت‌وگوی انجام شده، یک خط تولید حداقل با ظرفیت تولید روزانه سه‌هزار تن سیمان در قالب طرح توسعه سیمان هرمزگان ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرمزگان به دلیل مزیت‌های فراوانی که در بخش‌های مختلف دارد و همچنین با مشوق‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف پیش بینی شده، می تواند مکان امنی برای توسعه فعالیت‌های صنایع بزرگ و تشکیل زنجیره پایین دستی باشد.

احمد مرادی عضو مجمع نمایندگان هرمزگان نیز در این نشست، ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان، نحوه تعامل ایجاد شده بین بخش‌های مختلف مدیریتی و کارکنان مجموعه سیمان هرمزگان را از جمله اقدامات مؤثر مدیرعامل این مجموعه برای ایجاد وحدت رویه بین تمامی بخش ها و عاملی برای پیشبرد مطلوب مسائل جاری این شرکت برشمرد و گفت: افزایش ظرفیت تولید سیمان هرمزگان به منزله ایجاد اشتغال بیشتر است که می تواند بخشی از نیاز بازارکار هرمزگان را پوشش دهد.

مرادی بیان کرد: به‌منظور راه‌اندازی و عملیاتی شدن طرح‌ توسعه سیمان هرمزگان، در کنار بهره‌گیری از توان بخش اجرایی، از ظرفیت‌های ملی نیز بهره خواهیم برد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان نیز در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 5463261

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی دوستی استانداری هرمزگان کارخانه سیمان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد گرد و غبار ماه رمضان 1401 آمار کرونا آلودگی هوا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی سیمان هرمزگان توسعه سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های تجاری ایران و آفریقا

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، قنادزاده معاون سازمان توسعه تجارت در برنامه گفتگوی ویژه خبری ، وجود زمین های مستعد کشاورزی، و انتقال دانش و فناوری به این قاره را فرصتی مناسب برای توسعه همکاری های اقتصادی - تجاری ایران و آفریقا توصیف کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • ظرفیت‌های تجاری ایران و آفریقا
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد