Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن افشارچی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون هیچگونه شیوه نامه دقیقی در این خصوص تدوین نشده و هیچ تصمیم قطعی و نهایی اتخاذ نشده است.
وی افزود: این موضوع یک تصمیم ملی است که وزارت اقتصاد بر اساس قانون و بر مبنای تبصره ۱۴ قانون بودجه که مربوط به یارانه کالاهای اساسی است اجرا می‌کند و استان مجوز ورود به قوانین مربوط به این حوزه ها را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار زنجان تاکید کرد: دولت تصمیم گرفته است فرآیندهای ساده گذشته را با استفاده از تکنولوژی، تبدیل به فرآیندهای دقیقی کند که منافع اعطای یارانه ها، دقیقا به دست مردم برسد که پیش از این در جاهای دیگری هزینه و باعث ایجاد فساد می شد.
وی تصریح کرد: مردم با قیمت قبلی و دقیقا همچون گذشته نان مورد نیاز خود را خریداری خواهند کرد و تنها اتفاق جدید این است که آرد با قیمت واقعی در اختیار نانوا قرار خواهد گرفت و به ازای هر نانی که فروخته می شود، هزینه اخذ شده نان به قیمت واقعی از طریق سیستم دولتی به حساب نانوا واریز خواهد شد.
مقام عالی دولت در استان بیان داشت: در این طرح هیچگونه کارت یارانه ای وجود نداشته و علت اجرای پایلوت آن نیز شناخت نقاط قوت و ضعف طرح بصورت آزمایشی است و در اثنای اجرای طرح نظرات نانوایان عزیز هم اخذ خواهد شد تا به بهترین نحو، از بروز فساد و قاچاق در تامین یکی از مهمترین کالای مورد نیاز مردم تا حد امکان پیشگیری بعمل آید.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: وقتی آرد به قیمت واقعی به نانوا داده شود، تخلف مربوط به انگیزه فروش آن بصورت آزاد در بازار از بین خواهد رفت.
وی در خصوص زمان اجرای این طرح نیز گفت: تا کنون هیچ تصمیم نهایی در این خصوص اخذ نشده است و در صورت تصویب نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.
افشارچی با اشاره به کم فروشی و قاچاق آرد در بازار گفت: این طرح با هدف پیشگیری از این تخلفات، تخصیص درست یارانه ها و رسیدن آن به دست خود مردم اجرا می شود و قطعا تمام جوانب لازم نیز در این خصوص در نظر گرفته خواهد.

برچسب‌ها نانوا زنجان محسن افشارچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نانوا زنجان محسن افشارچی نانوا زنجان محسن افشارچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید جهان نژادیان به خبرنگار ما گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

وی میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.

جهان نژادیان درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.

به گفته مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان؛ در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی اضافه کرد: پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب