Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهیدان اصلانی و دارایی در مسجد صاحب الزمان (عج) محله سیدی مشهد گفت: این شهدای گرانقدر مقابل نقشه‌های دشمن قرار گرفتند و برنامه‌های آنان را خنثی کردند از این رو هدف کینه دشمن هم قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آیت الله رئیسی در نشست هیات دولت تاکید کردند " این شهدا از مجاهدان بزرگ بودند"، چون عرصه جهاد امروز در عرصه‌ای مانند حاشیه شهر مشهد است، جایی که دشمن دنبال فتنه و توطئه است و می‌خواهد از فقر و نداری مردم سوء استفاده کند و آن‌ها را به اردوگاه شیطان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: به خانواده این ۲ شهید بزرگوار تبریک می‌گویم چرا که نام خانواده آن‌ها مزین به شهید و شهادت شد.

قاضی زاده گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران به وظایف ذاتی خود در این خصوص عمل می‌کندو پاسداشت نام و یاد شهدا و خدمت به خانواده آن‌ها از وظایف خاص بنیاد شهید است که از خداوند توفیق در این مسیر را مسالت می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید شهدای جهادگر روحانیون شهید حادثه حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان