Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر شاه‌‎بندری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه استان برای سال گذشته زیرپوشش قرار دادن پنج هزار و ۶۰۰ نفر هدف‌گذاری شد که بیش از این سهمیه در استان جذب شد و امید می‌رود در سالجاری نیز بتوان بیش از سهمیه در نظر گرفته شده، عضو جذب کنیم.

وی ادامه داد: همچنین ۲ هزار و ۹۸۷ نفر مستمری‌بگیر، یک هزار و ۲۳۰ نفر بازنشسته، ۳۰۳ نفر از کارافتاده و یک هزار و ۴۴۵ نفر مستمری‌بگیر فوتی زیر پوشش این صندوق قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری سهمیه این صندوق در بهار امسال را یک هزار و ۲۰۴ نفر اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این سهمه نیز جذب و جزو صندوق‌های برتر در کشور قرار بگیریم.

شاه‌بندری تعداد کارگزاری‌های این صندوق در استان را ۳۲ مورد اعلام کرد و افزود: در تمامی‌ شهرستان‌ها و برخی بخش‌ها و روستاهای استان کارگزاری‌ها فعال است و تلاش شده تا با اطلاع‌رسانی خدمات این صندوق بتوان سهمیه بیشتری را در استان جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برپایی ۲۰۰ میز خدمت در استان جزو برنامه‌های سالجاری این صندوق است تا بتوان مردم را از خدمات و امکانات این صندوق بیش از پیش آشنا کرد.

شاه‌بندری افزود: دسترسی راحت و آسان از مزایای بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر است و افراد می‌توانند با مراجعه به یکی از کارگزاری‌ها ظرف ۲۰ دقیقه ثبت‌نام کرده و زیرپوشش این بیمه قرار گیرند.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ درصد جمعیت روستایی است و به عنوان دومین استان عشایرنشین کشور ۱۱۵ هزار نفر از جمعیت عشایری کشور را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر جامعه عشایری چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر جامعه عشایری چهارمحال وبختیاری صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر جامعه عشایری چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص