Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@00:24:53 GMT

ثبت 594 تخلف اصناف در طرح بازرسی عیدانه خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۱۶۳۱

ثبت 594 تخلف اصناف در طرح بازرسی عیدانه خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی وفاه خواه، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی در گفتگو با رسانه‌ها، با اشاره به اینکه از مجموع کل تخلفات طرح ویژه عید نوروز، ۵۹۴ مورد پرونده تشکیل شده است، اظهار کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها، ۱۴ میلیارد و ۴۱۶ میلیون و۶۰۰ هزار و ۸۷۳ ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد گشت‌های مشترک سازمان صمت خراسان‌شمالی با سایر دستگاه‌های متولی امر بازرسی از جمله، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت، بسیج و سپاه را ۲۲۵ مورد عنوان کرد و گفت: براساس گشت‌های مشترک انجام شده، ۲۱۰ پرونده تشکیل شد که ارزش ریالی آنها ۱۱ میلیارد و ۹۷ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۳۸۴ ریال بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی افزود: طی اسفند ماه سال گذشته، یک هزار و ۵۳۸ بازرسی در موارد مشکوک به قاچاق انجام شد که به دنبال آن ۵۰ پرونده به ارزش ریالی ۱۶۰ میلیون ریال تشکیل شد.

وفاه خواه تعداد کل شکایت‌های ثبت شده در حوزه اصناف استان را در اسفندماه سال گذشته، دو هزار و دو مورد خواند و گفت: از این تعداد شکایت، ۱۶۳ مورد مربوط به شکایت‌های مردمی، ۵۳ مورد در حوزه ناظران افتخاری، ۶۳ مورد شکایت‌های حوزه خدمات، ۶۵ مورد شکایت‌های حضوری، ۱۳۲ مورد تماس با ۱۲۴ بوده است.

وی یادآور شد: همچنین بعد از بررسی شکایت‌های صورت گرفته، ۹۳ نفر متخلف شناخته و برای آنها پرونده تشکیل شد و ۱۲ مورد نیز جلب رضایت انجام گرفت.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شکایت های ثبت شده خراسان شمالی تشکیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، امیرعلی حسینی اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

به نقل از مهر وی ادامه داد: CAS چندی پیش لایحه ارائه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روزهای گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر ۱۱۵ صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است.

دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تأیید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد: ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روزهای تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903980

دیگر خبرها

  • ۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد
  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد