Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:04:17 GMT

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقه دفاع سه‌دقیقه‌ای 

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۱۷۷۹

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقه دفاع سه‌دقیقه‌ای 

ایسنا/اصفهان مهلت ثبت نام در مرحله‌ی استانی ششمین دوره از «مسابقه‌ی ملی پایان‌نامه‌ی سه‌دقیقه‌ای» تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقه‌ی پایان‌نامه‌ سه‌دقیقه‌ای امروزه در بیش از ۶۰۰ دانشگاه جهان برگزار می‌شود و در ایران نیز، تاکنون پنج دوره از این مسابقه به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا رهبری ادامه داد: این مسابقه، که طی آن دانشجویان در عرض سه دقیقه از پایان‌نامه‌ی خود دفاع می‌کنند، زمینه را برای طرح ایده‌های خلاقانه‌ دانشجویان، آشنایی صاحبان صنایع و دستگاه‌های مرتبط با این ایده‌ها و همچنین رشد مهارت‌های ارتباطی، دانشگاهی و بیانی دانشجویان فراهم می‌کند.

وی افزود: مرحله‌ی استانی ششمین دوره‌ی این مسابقه در اصفهان، از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار می‌شود و شامل دو بخش اصلی و ویژه است؛ موضوع بخش اصلی آن آزاد و موضوع بخش ویژه‌ نیز آب (با تأکید بر مدیریت مصرف آب) و گردشگری است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان با بیان اینکه در بخش آزاد، محدودیت موضوعی برای پایان‌نامه‌ها وجود ندارد، خاطر نشان کرد: اعلام نفر برگزیده پس از اتمام ارائه‌ی همه نفرات شرکت‌کننده و براساس جمع‌بندی هیئت‌داوران انجام می‌شود. بعد از اعلام آرا نیز، افراد برگزیده برای شرکت در مرحله‌ی نیمه‌نهایی و نهایی، به دبیرخانه‌ی مسابقات، مستقر در تهران معرفی می‌شوند.

رهبری، عضویت افتخاری در سازمان دانشجویان، اهدای جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم و معرفی نفرات برگزیده برای حضور در مرحله کشوری را از مزایای شرکت در این مسابقه دانست.

وی تأکید کرد: لازم به ذکر است که تنها فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقه را دارند و پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی به‌هیچ‌وجه پذیرفته نخواهد شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: دانش‌آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۰ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پایان آبان‌ماه ۱۴۰۰ به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند تا پایان فروردین‌ماه برای شرکت در این مسابقه با مراجعه به نشانی https://reg.jdisf.ac.ir/p۳/ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی پايان نامه دفاع سه دقیقه ای پایان نامه فرهنگی جهاد دانشگاهی پایان نامه سه دقیقه تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است.

امین آزادبخت امروز، هشتم اردیبهشت در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که به همت جهاد دانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به استقبال دانشجویان لرستانی از مسابقه ملی سدید بیان کرد: این مسابقات بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد پیش از این در قالب دو مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌ دقیقه‌ای اجرا می‌شد که در دور جدید، با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار شده است، افزود: در لرستان این مسابقه ملی با حضور ۵۳ نفر در مرحله استانی به همت جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه بودیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان به اجرای برنامه‌های مختلف از قبیل مناظرات دانشجویی، مناظرات اساتید و پویش‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: جهاددانشگاهی یک نهاد دانشگاهی است که با برخورداری از ظرفیت‌هایی همچون خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی(ایسپا)، سازمان انتشارات، کانون‌های دانشجویی و... می‌تواند ارتباط خوبی با دانشجویان داشته باشد و برنامه‌های متنوعی در عرصه‌های مختلف برگزار کند.

آزادبخت با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه کتاب در استان و کشور و اینکه دانشجو نقش‌آفرین و آینده‌ساز است، گفت: دانشجویان باید مروج، مبلغ و معرف کتاب و کتابخوانی باشند و با تشویق هم‌کلاسی‌ها، دوستان، خانواده نقش خود در مروج عرصه مطالعه کتاب را ایفا کنند.

وی در خاتمه از اهدای دو هزار جلد از سوی جهاددانشگاهی واحد لرستان به دانشگاه لرستان جهت تجهیز کتابخانه‌های سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: طرح جمع‌آوری کتاب با عنوان رستا سال گذشته از سوی جهاددانشگاهی لرستان اجرا و بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد