Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق و فرد مقدسی است که خلوص نیت، عبادت، معنویت و تقوایش هم زبانزد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت صیاد شیرازی و هفته ارتش که در حسینیه ارتش کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و تبریک سال نو به همه خدمتگزاران عرصه امنیت در استان اظهار داشت: برگزاری این مراسمات به منظور بازگویی رشادت‌ها و الگوبرداری از سیره و روش رزمندگان و شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وقتی دوران خدمت یک رزمنده به شهادت ختم می‌شود، ماندگار و ارزش ویژه‌تری در جامعه پیدا خواهد کرد، گفت: نیروهای مسلح و کسانی که در عرصه پاسداری نظم و امنیت گام برداشته، باید شاخصه‌هایی برای الگوشدن در جامعه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در توصیف شاخصه‌های مومنان و نیروهای مسلح به سوره انفال اشاره و تصریح کرد: یک ژنرال در جمهوری اسلامی باید شاخصه تقوا داشته باشد چرا که هر کسی در کشور خودش نیز مورد توجه قرار می‌گیرد اما در این میدان «تقوا» حرف اول را می‌زند.

وی افزود: نیروهای مسلح در لباس مقدسی که بر تن دارید، باید روز به روز ایمان‌شان به الله قوی‌تر و به خداوند توکل کنند.

پورذهبی جهاد، هجرت، ایمان، ایثار و شهادت‌طلبی را شاخصه‌ شهدای والامقام، رزمنده و انسان حقیقی خواند و عنوان کرد: این انسان‌ها در هنگام جهاد و هجرت، آماده حضور در میدان هستند.

وی شهید صیاد شیرازی را یک شهید شاخص خواند و بیان کرد: شهید صیاد اسوه اخلاق و فرد مقدسی است که خلوص نیست، عبادت، معنویت و تقوایش هم زبانزد بود.

وی با اشاره به ابعاد عملیات مرصاد یادآور شد: شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد آن حرکت جهادی را از خود نشان داد و دشمنان و جریان نفاق شکست سنگینی خوردند و اقدامش برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وقتی‌که شهید صیاد بر روی نیروهای شهید همدانی آتش گشودماجرای اطمینان خاطری که امام رضا (ع) به مادر شهید صیاد شیرازی داد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ابراز داشت: امیدوارم همواره قدردان این سرمایه‌های جهادی کشور باشیم و فرزندانمان پیرو انسان‌های با شهادت و مجاهد فی سبیل الله باشیم.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید صیاد شیرازی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار پیشین و جدید شهرستان کاشان با بیان اینکه اسناد بالادستی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم مد نظر فرماندار کاشان باشد، اظهار داشت: در تمامی کارها باید نگاه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان همواره در تلاش هستم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در متن حکم صادرشده محقق شود و اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: این بیانیه وظیفه اصلی ما نسبت به امام زمان(عج) است؛ امام راحل که در سال 42 قیام کرد، فرمود که بیداری عدالت‌طلبان ایجاد شود و رهبر معظم انقلاب نیز جا پای امام راحل قرار داده است.

وی خودسازی، جامعه‌سازی، تمدن‌سازی را از کلیدواژ‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: فرماندار باید کاشان را آباد کند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب کاشان را شهری مکرم دانست که یک وجه آن بیانات ایشان در سال 1380 است و کاشان را امام باقر و امام صادق آن تکریم کردند.

85 درصد پیشرفت در احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه همه مسئولان در حفظ مکرم بودن آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند، تصریح کرد: فرماندار کاشان یک چشم‌انداز برای این منطقه ترسیم کند تا افراد برای توسعه مادی و معنوی این منطقه تلاش کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکنند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است