Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:23:07 GMT

آیین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۱۸۹۹

آیین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیین بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی صبح امروز (یکشنبه ۲۱ فروردین) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مسجد امام خمینی (ره)، ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.

در این مراسم، امیر عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر حاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5463307 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید صیاد شیرازی ارتش امیر سرلشکر موسوی مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هیئت دولت مجلس جمهوری اسلامی ایران ماه مبارك رمضان علی بهادری جهرمی صحن مجلس ایران مذاکرات وین ایالات متحده امریکا حسین امیرعبداللهیان محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج