Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:09:35 GMT

تشریح شرایط نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۲۱۰۱

تشریح شرایط نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد

فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه هر دانشگاه متکلف انجام چند نوع تربیت اعم از تربیت فرهنگی، اجتماعی و غیره است، گفت: شیوع ویروس کرونا به انواع تربیت‌ها در دانشگاه‌ها آسیب زد اما خدا را شکر با توجه به اینکه آمار ناشی از کرونا کاهش یافته و اجماعی در کشور شد که دانشگاه‌ها و مدارس حضوری شود، دانشگاه آزاد هم با اعتقادی که مسوولان این دانشگاه بر آموزش حضوری دارند بر حضوری شدن اقدام کرد هرچند حتی برخی دانشگاه‌های دولتی به طرق مختلف نسبت به موضوع حضوری شدن اقدام لازم را انجام ندادند اما دانشگاه آزاد با حضور حداکثری پای این قضیه ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالت عادی هم هفته اول بعد از تعطیلات نوروز حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها کمرنگ بود اما امسال با حضوری شدن دانشگاه شاهد حضور حداکثری دانشجویان دانشگاه آزاد بودیم، برای بهسازی و تجهیز خوابگاه‌ها از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بودیم و به واحدها وام داده بودیم و آمادگی پذیرش حضوری دانشگاه‌ها را داشتیم اما به هر حال خانواده‌ها نگرانی‌هایی دارند و ما برای اینکه بتوانیم آموزش حضوری را بهتر ادامه دهیم و شرایط بهتری برای تحصیل دانشجویان فراهم کنیم بحث میهمانی اضطراری را فرهم کردیم.

جهان‌بین گفت: میهمانی اضطراری برای اولین بار انجام می‌شود، میهمانی و نقل و انتقال دانشگاه‌ها اوایل ترم است و اینکه وسط ترم سامانه نقل و انتقال باز شود امسال برای تسهیل شرایط آموزش حضوری دانشجویان انجام شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir باز است و تمام دانشجویان می‌توانند برای انتقال به واحدی در نزدیک‌ترین محل به شهر سکونتشان درخواست دهند، همچنین برای افرادی که امکان تحصیل به صورت حضوری را ندارند امکان انتقال به واحد الکترونیکی را فراهم کردیم تا دانشجویان در مقطع و رشته‌هایی که در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد تدریس می‌شود بتوانند ادامه تحصیل دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میهمانی و نقل و انتقال فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

ایسنا/گلستان دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس امروز با تجمعی از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و مردم‌ مظلوم فلسطین دفاع کردند.

حاضران در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند که خانم نوئل مک کافی رئیس گروه فلسفه دانشگاه اموری یکی از این بازداشت شدگان است.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشورها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روزها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشورهای غربی می‌گذرد، نشان‌ می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده‌ و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیروهای گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس