Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهید حجت الاسلام محمد صادق دارایی در اوج جوانی مزد زحمات خود را گرفت و به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش ایران اکونومیست از مشهدمقدس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در دیدار با خانواده شهید‌ حجت‌الاسلام محمد‌صادق دارایی از شهدای حمله تروریستی حرم رضوی‌ اظهارداشت: در دورانی که نماینده مردم مشهد در مجلس بودم با فعالیت‌های جهادی این روحانی شهید که بسیار فعال و زحمتکش بودند، آشنا بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور با ابلاغ سلام آیت‌الله رئیسی به خانواده شهید دارایی گفت: خدمت به خانواده شهید را توفیق می‌دانیم و طبق قانون در این راه از انجام هرخدمتی دریغ نخواهد شد.

قاض‌زاده ضمن دلجویی از دختر دو ساله و پسر 6 ساله شهید دارایی افزود: ما وظایفی نسبت به خانواده شهدا داریم و از همان ابتدا رئیس جمهور تاکید داشت که مسئله شهادت شهید دارایی به سرعت پیگیری شود.

همسر شهید دارایی نیز در این دیدار با بیان اینکه همسرم به شدت به کارهای فرهنگی علاقه مند بود و از طرفی از تجملات نیز پرهیز می‌کرد، گفت: فرزند 6 ساله شهید آرزوی دیدار با رهبر معظم انقلاب را دارد.

281/ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهید دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، شهید محمد شفیع فیضی زاده با آغاز دوران جنگ تحمیلی از طرف سپاه ایلام به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۳ در مهران در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۸ بر اثر اصابت ترکش و گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

کد خبر 6092200

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است