Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال دانش روز یکشنبه با اشاره به بازدید میدانی مسئولان از این منطقه عشایری در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: مهمترین مشکل  این منطقه نامناسب بودن جاده دسترسی است که قرار شد بنیاد علوی برای زیرسازی و آسفالت پنج کیلومتر از این مسیر اقدام کند.

دانش تصریح کرد: با توجه به کوهستانی و سخت گذر بودن امکان تردد در فصل زمستان در این محور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار لنده نبود برق، کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی به علت هدر رفت و غیر اصولی مصرف آب، نبود آنتن دهی تلفن همراه، نبود طرح‌های آبخیزداری در این منطقه برای افزایش آب سفره‌های زیر زمینی و نداشتن سند اراضی را از دیگر مشکلات این منطقه برشمرد و بر همکاری و نقش مهم مردم در برطرف شدن مشکلات تاکید کرد.

منطقه عشایری دلی مهرگان ۶۰۰ خانوار جمعیت دارد.

 این منطقه عشایری نقطه تلاقی ایل بزرگ بهمئی گرمسیر و سردسیر و ایل بزرگ طیبی است.

 دلی مهرگان هفت شهید و ۲۵۰ جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این منطقه عشایری در ۴۰ کیلومتری شهر لنده مرکز شهرستان قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بنیاد علوی لنده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بنیاد علوی لنده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بنیاد علوی لنده منطقه عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عطا حسن پور در جلسه شورای عشایری بروجرد و با حضور صمیمی عشایر این منطقه و فرماندار بروجرد برگزار شد؛ اظهار داشت: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می توان به درامدزایی در این حوزه و حوزه های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

وی افزود: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه این زمینه از گردشگری را دارند، مناطقی که محل زندگی عشایر کوچ رو است با توجه به روحیه مهمان نوازی و زندگی اصیلی که این افراد دارند می تواند از جاذبه های زیادی برای گردشگران برخوردار باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان اظهار داشت: توسعه گردشگری عشایری می تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند و جوانان تحصیل کرده عشایری می توانند در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز کنند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم شود.

حسن پور در پایان گفت : در گردشگری عشایری، گردشگر به دنبال این است در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی افراد علاقمند ما مجوز راه اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارائه می دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902023

دیگر خبرها

  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس