Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:11:25 GMT

شهید صیاد شیرازی الگوی تمام عیاری برای نسل‌های آینده است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۲۲۴۶

شهید صیاد شیرازی الگوی تمام عیاری برای نسل‌های آینده است

به گزارش خبرگزاری مهر،امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی پیامی صادر کرد.

متن پیام او بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

بیست و سه سال از آسمانی شدن و ترور ناجوانمردانه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی توسط جریان نفاق این کوردلان تاریخ می‌گذرد، اما هنوز آن شهید عالی‌مقام همچون ستاره‌ای نورانی و تابناک بر تارک ایران اسلامی می درخشد و الگو و سرمشق زنده و تمام عیاری برای نسل‌های آینده به ویژه نیروهای مسلح می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی اسوه و الگوی تقوا، فداکاری، اندیشه ورزی و ولایت پذیری بود و انجام وظایف و ماموریت های محوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی را همچون فریضه ‌ای الهی واجب و ضروری می دانست، لذا راز بزرگی و موفقیت او در خدمت به انقلاب و بدست آوردن پیروزی‌های عظیم در دوران جنگ تحمیلی به واسطه همین خصوصیاتی است که در وی تجمیع شده بود، به گونه ای که مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا(مدظله العالی) فرمودند: صیاد شایسته شهادت بود.

تبیین ابعاد شخصیتی، ویژگی ها و یادآوری خصائل، عملکرد و ایثارگری های این شهید والا مقام به عنوان سربازی جان بر کف و ولایت مدار همواره پسندیده، نیکو و موجب تفکر و اندیشیدن و زمینه ساز رشد و تعالی است.

با گرامیداشت یاد و خاطره امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی ، سه وزیر دفاع شهید، یک هزار شهید صنعت دفاعی و خیل عظیم شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی، دفاع ‎مقدس، مدافعان حرم، سلامت و شهدای عزیز ترور و قربانیان جنایات منافقین، جای بسی افتخار است که مدیران، کارکنان و متخصصان صنایع نظامی با تمسک به فرهنگ عاشورایی و تأسی از آموزه های به یادگار مانده از این شهید بزرگوار و شخصیت‌های ارزشمند و شایسته ای همچون سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، شهید مصطفی چمران ، شهید محسن فخری زاده و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، برای اعتلای پرچم اسلام، ولایت و تقویت و توسعه توان دفاعی کشور از هیچ کوشش و مجاهدتی فروگذار ننموده و به عنوان سربازانی پا در رکاب آماده جانفشانی و دفاع از استقلال نظام و حفاظت از منافع ملی کشور خواهند بود.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

کد خبر 5463339 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهید صیاد شیرازی نیروهای مسلح وزارت دفاع مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هیئت دولت مجلس جمهوری اسلامی ایران ماه مبارك رمضان علی بهادری جهرمی شهید صیاد شیرازی صحن مجلس ایران شورای نگهبان مذاکرات وین ایالات متحده امریکا نیروهای مسلح صیاد شیرازی سپهبد شهید وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و پایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش‌آفرین در عملیات وعده صادق، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش