Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:00:14 GMT

عدم ذخیره عکس‌های یک بار مصرف در واتس اپ

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۲۳۲۸

عدم ذخیره عکس‌های یک بار مصرف در واتس اپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، واتس‌اپ ممکن است پرکاربردترین پلتفرم پیام رسان جهان باشد، اما همچنان برخی مشکلات عجیب و ابتدایی دارد که کاربران را آزار می‌دهد. با وجود افزوده شدن ویژگی‌های جدید به واتس‌اپ در ماه‌های اخیر، برخی از این مشکلات هنوز برطرف نشده‌اند.

در برخی موارد، ویژگی‌های جدید اضافه شده منجر به مشکلاتی تازه شده که حتی قبل از آن وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال، ویژگی پیام‌های ناپدید شونده واتس‌اپ که چند ماه پیش در دسترس قرار گرفت خود به یک معضل مبدل شده است. یکی از مشکلات مهم مردم در مورد پیام‌های ناپدید شونده این بود که تصاویر ارسال و دریافت شده توسط کاربران همچنان به صورت خودکار در گالری‌های گوشی‌هایشان ذخیره می‌شد.

واتس‌اپ گزینه‌ای را برای برداشتن تیک دانلود خودکار فایل‌های چندرسانه‌ای در نظر گرفته، اما برخی از کاربران ممکن است به اندازه کافی با این قابلیت‌ها آشنا نباشند تا آنها را شناسایی و تصور کنند فایل‌های ارسال شده بدین شیوه به‌طور خودکار ذخیره نمی‌شوند. واتس‌اپ برای حل این مشکل در به‌روزرسانی آینده قصد دارد این مشکل را برطرف کند.

نسخه جدید واتس‌اپ - که در حال حاضر برای برخی از کاربران عرضه شده - دیگر فایل‌های چندرسانه‌ای ارسالی و دریافتی یک بار مصرف را ذخیره نمی‌کند. این به‌روزرسانی با هدف حفظ حریم خصوصی کاربران انجام می‌شود. با توجه به اینکه دلیل اصلی انتخاب این گزینه توسط کاربران واتس‌اپ این است که پیام‌ها (و فایل‌های چندرسانه‌ای) ارسال شده را خصوصی نگه دارند، ذخیره خودکار فایل‌های رسانه‌ای مذکور بر روی حافظه تلفن به نوعی نقض غرض است به نظر می‌رسد واتس‌اپ بالاخره به این موضوع پی برده است.

کد خبر 5463287

منبع: مهر

کلیدواژه: واتس آپ شبکه اجتماعی ایالات متحده امریکا حاکمیت سایبری عیسی زارع پور شرکت دانش بنیان تراشه فیس بوک حمله روسیه به اوکراین ایالات متحده امریکا فناوری فضایی امنیت اطلاعات روسیه تحقیقات علمی حکم انتصاب واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل مسابقات و رویداد‌های علمی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت خبر داد.

علیرضا عموعابدینی اظهار کرد: ۱۰ اردیبهشت سال جاری راس ساعت ۱۴ آزمون متمرکز غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت در ۶ حیطه برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: برگزاری آزمون برعهده روسای باشگاه واحد‌های متولی این رویداد است و روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان روز دوشنبه یک ساعت قبل از آزمون سوالات را دریافت خواهند نمود.

وی توصیه کرد: روسای باشگاه واحد‌های دانشگاهی برای آماده سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون نظیر اطلاع رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سوالات آزمون و ...  تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ نمایند.

عموعابدینی بیان کرد: تا ۱۸ اردیبهشت ماه باید اسامی دانشجویان راه یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت گردد.  

وی ضمن بیان این موضوع که میزان سهمیه واحد‌ها برای همه واحد‌ها به ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحد‌ها ابلاغ می‌گردد به مسئولین واحد‌های دانشگاهی توصیه کرد برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه با تبلیغات محیطی دانشجویان را به ثبت نام و شرکت در آزمون ترغیب نمایند.

عموعابدینی تشریح کرد: نتایج آزمون باید توسط EDO و EDC‌ها  از ۲۴ تا ۳۶ ساعت در قالب فایل اکسل به روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ارسال گردد و روسای باشگاه واحد‌های دانشگاهی نیز با تکمیل فایل اکسل اطلاعات را برای روسای استان‌ها ارسال نمایند.  

وی در پایان گفت: روسای استان‌ها پس از آماده سازی فایل تجمیعی موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی