Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید آسیب‌شناسی از سفرهای نوروزی و نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران در استان صورت بگیرد، گفت: این اشکالات در اسرع وقت برطرف شود تا شاهد سفرهای آرام و امن در استان در تعطیلات پیش‌رو باشیم.

غلامعلی حیدری ۲۱ فروردین‌ماه در جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود بیش از سه میلیون گردشگر به استان در ایام تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: خوشبختانه باوجود افزایش چشمگیر مسافر به استان شاهد کاهش محسوس حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: طبق آمارهای ارائه شده از سوی دستگاه‌های مرتبط با حوادث جاده‌ای، میزان فوتی‌های حوادث جاده‌ای در استان در ایام تعطیلات نوروز با کاهش ۴۴ درصدی روبرو بود.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین وظیفه مسئولان خدمت به مردم است، عنوان کرد: باید اعضای ستاد ساماندهی خدمات سفر در چهارمحال و بختیاری آمادگی لازم را برای تعطیلات عید سعید فطر، برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایر کشور در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری و تعطیلات تابستانه برای ارائه خدمت به مسافران و گردشگران داشته باشند.

حیدری تاکید کرد: روحیه مهمان‌نوازی مردم چهارمحال و بختیاری در کشور زبانزد است، خوشبختانه استقبال خوبی از مسافران و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی در استان صورت گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید آسیب‌شناسی از سفرهای نوروزی و نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران در استان صورت بگیرد، گفت: این اشکالات در اسرع وقت برطرف شود تا شاهد سفرهای آرام و امن در استان  در تعطیلات پیش‌رو باشیم.

وی با اشاره به شناسایی دقیق نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری به استان می‌توان اعتبارات لازم برای رفع نقاط حادثه‌خیز، احداث پایگاه‌های امداد جاده‌ای و کمبود تجهیزات در حوزه‌های مختلف امدادی و خدماتی را مورد پیگیری قرار داد.

حیدری در پایان تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت مطلوب و صیانت از جان مردم به‌کار بگیریم.

به گفته شهاب قائدی- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری با ارزیابی صورت گرفته از کمیته‌های خدمات سفر استان؛ کمیته انتظامی و امنیتی رتبه اول، کمیته امداد و نجات رتبه دوم و کمیته گردشگری و صنایع‌دستی رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری گردشگري تعطیلات نوروزی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید