Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد بابت شکستن گوشی هوادار اورتون در بازی رو گذشته دو تیم عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو که در پی شکست یک بر صفر روز گذشته (شنبه) منچستریونایتد مقابل اورتون در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، به قدری از این شکست ناراحت و خشمگین بود که هنگام خروج از زمین ورزشگاه گودیسون پارک با پای لنگ‌لنگان و درست پیش از ورود به تونل منتهی به رختکن‌ها، گوشی تلفن همراه یک هوادار 14 ساله اورتون که داشت از او فیلم می‌گرفت را  به زمین زد که منجر به چند تکه شدن گوشی این هوادار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدوی 37 ساله پس از این بازی با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «کنار آمدن با احساسات در لحظات سختی مانند لحظه‌ای که با آن روبرو هستیم، هرگز آسان نیست. با این وجود، ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق بازی زیبا هستند. می‌خواهم بابت عصبانیتم عذرخواهی کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت می‌کنم تا یک بازی را در اولدترافورد به نشانه رفتار جوانمردانه و ورزشی تماشا کند».

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده است که در حال بررسی این حادثه است. شیاطین سرخ با این شکست در رده هفتم لیگ برتر قرار گرفتند و امیدشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا  کمرنگ‌تر شد.

سارا کِلی مادر این کودک 14 ساله (جیک هاردینگ) به نشریه «لیورپول اکو» گفت: در پایان بازی بازیکنان منچستریونایتد در حال خروج از زمین بودند. ما روی سکوی پارک اِند و درست کنار تونل خروجی زمین بودیم و پسرم در حال فیلمبرداری از آنها بود. جیک در حال فیلمبرداری از بازیکنان منچستریونایتد بود که در حال خروج از زمین بودند. بعد گوشی‌اش را پایین آورد چون رونالدو جورابش را پایین کشیده بود و پایش در حال خونریزی بود. او تلفن خود را پایین آورد تا ببیند چیست، او حتی صحبت هم نمی‌کرد. سپس رونالدوی خشمگین از کنارش رد شد و روی دست پسرم کوبید که با آن ضربه گوشی‌اش به زمین خورد و او به راهش ادامه داد.

مادر این هوادار اورتون با در اختیار قرار دادن عکس‌‌هایی به نشریه «لیورپول اکو» که دست پسرش بعد از این ماجرا کبود شده، گفت که پسرش برای اولین بار بوده که در یک مسابقه فوتبال شرکت می‌کرده است و بابت این حادثه در شوک کامل به سر می‌برد.

رونالدوی خشمگین گوشی تلفن همراه یک هوادار را نابود کرد!+ عکس

سارا کِلی ادامه داد: اگر جیک گوشی را جلوی صورت رونالدو گرفته بود، رفتار او را درک می‌کردم اما پسرم گوشی‌اش را نزدیک صورت کریس نگرفته بود و تنها گوشی‌اش را به سمت پایین گرفته بود تا جراحت پایش را بررسی کند. او یک پسر اوتیسمی است و توسط یک بازیکن فوتبال مورد حمله قرار گرفته است، من به عنوان یک مادر آن را اینگونه می‌بینم.

سخنگوی پلیس مرسی‌ساید هم در گفت‌وگو با روزنامه «لیورپول اکو» تأیید کرد که در حال بررسی این موضوع هستند و گفت: می‌توانیم تأیید کنیم در پی گزارش‌هایی مبنی بر ادعای حمله (به یکی از هواداران) در بازی فوتبال امروز بین دو تیم اورتون و منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون‌پارک، با این دو باشگاه در ارتباط هستیم. هنگامی که بازیکنان در ساعت 2:30 بعدازظهر (به وقت محلی) در حال ترک زمین بودند، گزارش شد که پسری توسط یکی از اعضای تیم میهمان هنگام خروج از زمین مورد حمله قرار گرفته است. تحقیقات در حال انجام است و افسران در حال حاضر با باشگاه اورتون در حال همکاری برای بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته هستند و در حال انجام تحقیقات گسترده شاهدان هستند تا مشخص کنند آیا تخلفی صورت گرفته است یا خیر!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اورتون منچستریونایتد کریستیانو رونالدو لیگ برتر انگلیس اورتون منچستریونایتد کریستیانو رونالدو خروج از زمین گوشی اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد

هافبک هلندی سابق آژاکس، اینتر و رئال مادرید می‌گوید تن هاخ خودش هم به خوبی می‌داند که باید از منچستریونایتد برود.

طرفداری | اشتباه در نحوه برخورد با کریستیانو رونالدو باعث شد تا اریک تن هاخ "احترام" رختکن منچستریونایتد را از دست بدهد.

اریک تن هاخ با به چالش کشیدن کریستیانو رونالدو "اشتباه" کرد و احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد، این را وسلی اسنایدر می‌گوید. رونالدو در پاییز 2022 با مصاحبه‌ای جنجالی با پیرس مورگان، جنجال‌آفرین شد. شیاطین سرخ درنهایت پس از این مصاحبه تصمیم گرفتند تا قرارداد رونالدو را فسخ کنند. اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا تن هاخ در فصل 25-2024 همچنان سرمربی منچستریونایتد خواهد بود یا خیر، چراکه وسلی اسنایدر، ستاره سابق آژاکس، اینتر و رئال مادرید به Veronica Offside در مورد هموطن هلندی خود و جایی که اوضاع در انگلیس برای او به اشتباه پیش رفت، صحبت کرده است.

انتقادات وسلی اسنایدر از تن هاخ

اسنایدر معتقد است که تن هاخ با به چالش کشیدن رونالدو، احترام رختکن را از دست داد و در نهایت شغل خود را نیز از دست خواهد داد.

او قبلاً با رقابت با رونالدو اشتباه کرد. او احترام همه را در آنجا از دست داد. او فکر می‌کرد که کار دیگری انجام می‌شود، اما البته نه. آن بچه‌ها در رختکن فکر می‌کردند: "این مرد دیوانه است؟

اسنایدر در مورد اخراج تن هاخ که به تیتر یک این روزهای خبرگزاری‌های انگلیسی تبدیل شده است، افزود:

البته. او از قبل هم به خوبی می‌داند که باید برود. اما خودش نمی‌خواهد که با پای خودش برود. اگر من جای او بودم، راحت سر جای خودم می‌نشستم [تا اخراج شوم].

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • فیلم/عذرخواهی هوادار سپاهان ازبانوان پرسپولیسی
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد