Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای امینی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره فیلم تبریز واقع در تبریز اول سربالایی، ولی عصر، جنب پارک باغلارباغی، مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن با کد پستی ۵۱۵۶۹۸۷۴۱۷ ارسال کنند.

 پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی انجمن سینماگران استان و انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تبریز، خانه سینمای مستند تبریز و انجمن پویانمایی استان به منظور ترغیب و تشویق هنرمندان سینما و در راستای تداوم اهداف ۱۴ دوره از همایش‌ها و جشنواره ­های فیلم (سیب و تبریز) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این جشنواره بر ضرورت گسترش تولید فیلم مبتنی بر تجربه، اندیشه و خلاقیت و نیز تشویق فیلم‌سازان جوان و ایجاد انگیزه مضاعف برای فعالیت‌های هنری تاکید دارد.

امینی ارزش نهادن به جایگاه هنر هفتم و گسترش فعالیت‌های سینمایی در استان، تاکید بر ضرورت تولید فیلم و ترغیب فیلم‌سازان استان به ساخت فیلم، شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های سینماگران استان، ایجاد فضای پویا و با نشاط در میان جوانان و اهالی سینما، کمک به ارتقای سطح فنی و کیفی تولیدات فیلم‌سازان از طریق ارزیابی کارشناسی آثار و ایجاد کارگاه‌های آموزش سینما، مردمی نمودن هنرهفتم و ترغیب عامه به ارتقای سواد بصری و هنری و معرفی قدمت تاریخی و فرهنگی آذربایجان را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد.

موضوع فیلم‌های این جشنواره «آزاد» بوده و در قالب‌های «داستانی»، «مستند»، «پویانمایی»، «تجربی» و «نماهنگ» است.

 بخش اصلی این جشنواره شامل مسابقه فیلم‌های کوتاه با موضوع آزاد (مختص فیلمسازان آذربایجان شرقی)، بخش جنبی آن اکران فیلم‌های بلند سینمایی تولید شده توسط هنرمندان سینمای استان و بخش ویژه مربوط به بهترین نماهنگی است که به موضوعات زیر در این جشنواره نگاهی موثر و هنرمندانه دارد.

تولید، پشتیبانی، مانع زدایی‌ها - ایثار و شهادت - دفاع مقدس - عفاف و حجاب - نماز و نیایش - محیط زیست - آسیب‌های اجتماعی - نماهنگ و بحران کرونا (فاصله گذاری اجتماعی، رعایت نکات بهداشتی و دشواری‌های پرستاران و کادر درمان) از موضوعات این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم تبریز فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز