Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی موصلی با اعلام اینکه در سال گذشته ۱۹ هزار و ۸۴۰ فقره تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی به افراد واجد شرایط پرداخت شده که پرداخت ۱۰ هزار و ۳۶۸ فقره تسهیلات حمایتی با اعتبار ۷۸۱ میلیارد و ۳۶۵ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال، اشتغال ۲۴۵۶ فقره با اعتبار ۴۶۸ میلیارد و ۴۹۳ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال، مسکن و خدمات عمرانی ۳ هزار و ۴۵۷ فقره با اعتبار ۴۸۸ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال از جمله این تسهیلات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: در زمینه آموزش کسب و کار ۱۳۳ فقره تسهیلات با اعتبار ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، درمان ۹۹۸ فقره با اعتبار ۷۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، فرهنگی ۱۱۱۸ فقره و اعتبار ۹۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط ارائه شده است.

وی افزود: همچنین ۱۷۵ فقره تسهیلات نیز از محل منابع خیران با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

موصلی تاکید کرد: یک هزار و ۱۳۵ فقره تسهیلات نیز با جذب ۸۴ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال سپرده ویژه خیران به نیازمندان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس یادآور شد: مراکز نیکوکاری، خیران و مؤسسات خیریه می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از بسته تشویقی به عنوان هم افزایی از منابع صندوق امداد ولایت بهره‌مند شده و به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

کد خبر 5463380

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد فارس مددجویان کمیته امداد تسهیلات ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد گرد و غبار ماه رمضان 1401 آمار کرونا آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی فقره تسهیلات میلیون ریال پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل