Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار صبح امروز در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی، با اشاره به خصوصیات بارز این شهید عزیز، اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی فرزند پاک باخته‌ای بود از ملت بزرگ ایران که تمام عمر خود را در راه حفاظت و حراست از تمامیت و استقلال کشور، اعتلای دین و آرمان‌های اسلام فداکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این شهید عزیز  به دلیل حس سلحشوری و شجاعتی که داشتند از همان سنین جوانی به صفوف مدافعان ایران اسلامی پیوست، ایمان و اخلاص بلند شهید زمینه‌ای شد که در ارتش قبل انقلاب خود را حفظ کند، همچنان‌که توان خود را برای خدمت به انقلاب و ملت ایران حفظ کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی با پیروزی انقلاب به حفاظت از پادگان‌ها و پاسداری از انقلاب پرداختند، افزود: پس از پیروزی انقلاب نیز زمانی که تجزیه طلب‌ها وارد منطقه غرب شدند، شهید صیاد وارد میدان شده و فرماندهی عملیات را در کردستان  بر عهده گرفت و این منطقه را از وجود ضدانقلاب‌ها پاک کرد.

خوش‌کنار بیان داشت: عملیات‌های مختلف و غرورآفرینی همچون طریق‌القدس، بیت‌المقدس توسط شهید طرح‌ریزی و افتخارات زیادی برای کشور حاصل شد.

وی با تاکید بر خدمات ارزنده شهید صیاد شیرازی پس از جنگ تحمیلی، افزود: استراتژی اصلی شهید در جنگ و تمام عملیات‌ها، اخلاص و توکل به خداوند، اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا و همچنین وحدت و انسجام بین سپاه و ارتش بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، ولایی بودن را از ویژگی‌های بارز شهید یاد برشمرد و افزود: تمام کارهایی که این شهید عزیز انجام می‌داد، در راستای تدابیر و منویات فرماندهی کل قوا بود.

خوش کنار ادامه داد: مهرورزی این فرمانده مهربان ولایی زبانزد خاص و عام بود، کمااینکه نقش شهید در دوران‌های مختلف نقشی یگانه و منحصربه‌فرد بود.

وی با بیان اینکه همواره وام‌دار خون شهدا هستیم، گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان در جهان حرف‌ها برای گفتن دارد و با عزت و سربلندی در منطقه فعال است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، نقش موثر شهید در خنثی کردن فتنه‌های ضدانقلاب، حضور پررنگ شهید در دفاع مقدس و نقش ایشان در سرکوب کردن منافقان کُرد را سه دلیل مهم برای به شهادت رساندن شهید صیاد شیرازی عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید صیاد شیرازی عملیات بیت المقدس شهید صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «سید ابوالفضل حسینی» در خطبه های نماز جمعه امروز مصلای شهدای خوشنام شهر آق قلا، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های قدرت یک کشور نیروی انسانی جوان، پر انرژی و اثرگذار است، کاهش جمعیت جوان، باعث کاهش نیروی مولد و خلاق جامعه است و برای جوانی جمعیت باید برنامه ریزی کرد.
 
به گفته وی؛ یکی از متغیرهایی که در بهداشت روانی می تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد رفتارهای مذهبی از جمله کارکردهای مذهب در بهداشت روانی و پروراندن رویکردی پیشگیرانه نسبت به آسیب ها است.
 
امام جمعه اهل تشیع شهر آق قلا با عنوان اینکه شهید مطهری، نه یک فرد؛ بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار می ‌توانست و می ‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد و امام راحل عظیم‌ الشأن (ره) و رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌ اند.
 
وی افزود: معلمان قشر بسیار زحمتکش و شریفی هستند؛ اما باید توجه داشته باشیم که معلمی فقط به تدریس مباحث تخصصی در مقاطع مختلف تحصیلی نیست؛ بلکه معلم علاوه بر آموزش دروس تخصصی باید در ارتقای سلامت روحی و روانی متعلّمین خود یعنی جامعه تلاش کند چرا که معلمی در حقیقت شغل انبیا است.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: معظم له درباره تأمین امنیت شغلی و معیشتی این قشر زحمتکش جامعه تأکید زیادی کردند.
 
وی ادمه داد: در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تأکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌ کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق