Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اخیراً نامه‌ای به امضای 12 نماینده مجلس خطاب به وزیر نفت با موضوع لزوم تقویت چاه‌های گاز و رفع ناترازی تولید و مصرف ارسال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: وزیر نفت در همین راستا پاسخ نمایندگان مجلس را ارائه کرده و برنامه‌های این وزارتخانه را برای رفع ناترازی گاز بیان کرده است؛ وزیر نفت در این نامه برنامه‌های خود را برای پارس شمالی، سوآپ گازی، پارس جنوبی، میادین مستقل مانند کیش، میادین مشترک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نوشته است اما مجلس براساس وظیفه نظارتی خود اقدامات لازم را در همین راستا انجام می‌دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: یکی از برنامه‌های کمیسیون انرژی مجلس آن است که رصد و نظارت کامل را داشته باشیم که آیا برای افت گاز اقدامات لازم از سوی بخش‌های مختلف کشور صورت می‌پذیرد؟ اگر این کار انجام می‌شود مرحله به مرحله و زمان‌بندی آن چگونه است.

بیگی‌نژاد افزود: ذخیره‌سازی گاز و فشارافزایی به چاه‌های گاز و توسعه میادین جدید و قدیم و بهره‌برداری رساندن کلیه فازهای پارس جنوبی از سوی وزارت نفت در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: در وزارتخانه‌های نفت و نیرو اراده‌های جدی برای رفع مشکلات و انجام کارهای جدید و توسعه اقدامات قدیمی را می‌بینم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو کمیسیون انرژی مجلس گاز کمیسیون انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است

وزیر دفاع روسیه امروز جمعه گفت: اوکراین در حال حاضر بیش از ۱۱۱ هزار سرباز و ۲۱ هزار واحد سلاح و تجهیزات نظامی را در سال جاری (۲۰۲۴) از دست داده است.

به گزارش ایسنا، سرگئی شویگو در یک کنفرانس با کارمندان ارشد نیروهای مسلح روسیه گفت: در کل، امسال آنها ۱۱۱ هزار نفر از نیروها و ۲۱ هزار واحد از سلاح و تجهیزات نظامی را از دست داده‌اند. علاوه بر این، کی‌یف به دلیل خواسته‌های ایالات متحده و متحدانش برای جلوگیری از حمله نیروهای مسلح روس به هر قیمتی، روزانه ۱۰۰۰ سرباز را از دست می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، وی افزود: ایالات متحده و متحدانش خواستار این هستند که اوکراین از سقوط خطوط دفاعی خود جلوگیری کند و به هر قیمتی شده این کار را بکند، در نتیجه، خسارات روزانه دشمن در ماه آوریل به ۱۰۰۰ کشته افزایش یافته است.

وزیر دفاع روسیه هم‌چنین گفت که ارتش روسیه از ابتدای سال کنترل ۵۴۷ کیلومتر مربع از قلمرو مناطق جدید را به دست گرفته است. وی افزود: نیروهای مسلح روس در طی دو هفته گذشته کنترل کامل شهرکهای Novobakhmutivka ،Semenivka و Berdychi را در جمهوری خلق دونتسک به دست آوردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • تمرکز منتخبان مجلس دوازدهم بر ایجاد تحول باشد