Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از این تعداد ۱۴ هزار و ۴۷۰ نفر در شهرستان خواف و هشت هزار و ۴۷۶ نفر در شهرستانهای گناباد و بجستان بدین منظور ثبت نام کردند.

رییس بنیاد مسکن خواف روز یکشنبه به مناسبت ۲۱ فروردین سالروز تشکیل حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۴۷۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عرب زوزنی افزود: ساخت ۶۳۷ واحد مسکونی در شهر خواف آغاز شده که این میزان  ۳۹ درصد کل واحدهای شروع شده در سطح این استان را در این بخش به خود اختصاص می دهد.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین دغدغه در این حوزه تامین زمین و الحاق اراضی به محدوده شهری است که لزوم  همکاری بیشتر مسوولان ذیربط را می طلبد.

رییس بنیاد مسکن خواف گفت: بازنگری طرح هادی سه روستای برآباد، سراب و روح آباد شهرستان خواف با اعتبار چهار میلیارد ریال در سال جاری در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

ثبت نام هشت هزار و ۴۷۶ متقاضی مسکن ملی در گناباد و بجستان 

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد و بجستان هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ثبت نام هشت هزار و ۴۷۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستانها خبر داد.

ناصر چیتگر افزود: از مجموع پنج هزار و ۵۰۰ نفر که از ابتدای ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال گذشته بدین منظور در شهرستان گناباد ثبت نام کردند افزون بر ۹۰۰ نفر تایید نهایی شدند.

وی ادامه داد: در شهرستان بجستان هم از مجموع ۲ هزار و ۹۷۶ نفر که در این مدت برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند هزار و ۱۰۰ نفر تایید نهایی شدند و مرحله نخست واگذاری زمین به متقاضیان دارای شرایط انجام شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد و بجستان گفت: از مجموع ۸۵ روستای گناباد ۶۲ روستا دارای بیش از ۲۰ خانوار است که از این میزان در ۵۸ روستا در بخشهای مرکزی و کاخک گناباد مطالعه طرح هادی انجام شده و شاخص مقاوم سازی این واحدهای مسکونی در گناباد ۹۴ درصد و متوسط استانی در این زمینه ۳۵ درصد است.

چیتگر افزود: از مجموع ۳۱ روستای شهرستان بجستان ۲۵ روستا دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار هستند که مطالعه طرح هادی در ۲۳ روستا انجام و در ۲ روستای دیگر در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: طرح هادی در ۱۴ روستای شهرستان بجستان انجام شده و شاخص اجرای طرحهای هادی این شهرستان از متوسط استان خراسان رضوی بیشتر است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد و بجستان گفت: از ابتدای توزیع قیر رایگان در سال ۱۳۹۵ تاکنون حدود ۱۲ هزار تن قیر در ۴۰ روستای گناباد و بجستان جذب و با استفاده از آن افزون بر ۷۰۰ هزار متر مربع معابر روستایی این شهرستان آسفالت شده است.

چیتگر با اشاره به این که تاکنون ۵۴ درصد واحدهای مسکونی روستایی گناباد و ۳۵ درصد روستاهای بجستان مقاوم سازی شده است افزود: بر اساس مصوبه سال ۱۳۸۳ مجلس شورای اسلامی بنیاد مسکن باید سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را با تسهیلات پنج درصد مقاوم سازی کند.

وی ادامه داد: شاخص‌های عمران و محرومیت زدایی روستایی در شهرستانهای جنوب خراسان رضوی بعد از پیروزی انقلاب تاکنون در مقایسه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و شاهد تحول بسیاری در این عرصه‌ها بوده‌ایم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد و بجستان گفت:طی ۱۷ سال گذشته در شهرستان گناباد برای بیش از پنج هزار واحد مسکونی روستایی پرونده تشکیل شده است و حدود چهار هزار و ۷۰۰ واحد پایان کار گرفته اند و در بجستان هم بیش از ۲ هزار واحد مشمول دریافت پایانکار شدند.

چیتگر افزود: ۵۴۰ واحد مسکن روستایی در این ۲ شهرستان از ابتدای امسال تاکنون مشمول دریافت تسهیلات یک میلیارد ریالی مقاوم سازی شده اند و این تسهیلات در حال پرداخت است.
شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف در مجموع با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در فواصل ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد و جنوبی ترین نقطه استان خراسان رضوی قرار دارند. 

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی گناباد خواف بنیاد مسکن بجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی گناباد خواف بنياد مسكن انقلاب اسلامی گناباد خواف بنیاد مسکن بجستان طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند خراسان رضوی مقاوم سازی طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک داوودی در دیدار با شهردار گناباد با بیان اینکه بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور در خراسان رضوی است اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های خاصی در تولید فیلم کوتاه برخوردار است.

وی از انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان یکی از دفاتر موفق استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این انجمن در ارزیابی های انجام شده با برخورداری از بزرگترین کارگاههای فیلمسازی کشورمان و حتی خاورمیانه در جایگاه مناسبی در فیلمسازی جهان قرار دارد.

مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران افزود: انجمن سینمای جوانان گناباد با برخورداری از ظرفیتهای هنرمندان مستعد و توانمند و نگاه مثبت مسوولان به این جایگاه رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران تنها انجمن بین المللی کشور است که فیلمهایش به جشنواره های خارجی راه می یابد، خاطرنشان کرد: توانمندی های هنرمندان و فیلمسازان ایرانی در قالب انجمن سینمای جوانان در جشنواره های مهم بین المللی و جهانی به نمایش گذاشته می شود و این ظرفیت مهمی برای معرفی فیلمسازی کشور در دنیا به شمار می شود.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوان گناباد که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون در رشته‌های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

کد خبر 6092451

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد