Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون مردم این استان ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده‌اند. - اخبار استانها -

اسدالله گرجی‌زاده در گفت و‌ گو با خبرنگار تسنیم دراصفهان با اشاره به تعداد زندانیان جرائم غیر عمد اظهار داشت: استان اصفهان 959 زندانی جرائم غیر عمد دارد که هم‌‌اکنون برای پرداخت بدهی مالی خود چشم به دست نیکو‌کاران نوع‌‌دوست استان دارند و انتظار می‌رود مردم اصفهان همچون ادوار گذشته در زمینه کمک به هم‌نوعان میدان‌داری کنند، در مقایسه با ماه رمضان سال 1400 خیرین و مردم تا به امروز 40 درصد بیشتر از آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیر عمد استقبال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  9 درصد آزاد‌سازی زندانیان متعلق به استان اصفهان است و افزود: استان اصفهان با برگزاری آئین‌های متعدد و جشن‌های گلریزان حضوری خود با آزادی 552 زندانی غیرعمد در صدر فهرست آزادی زندانیان قرار گرفته است و استان‌های آذربایجان‌شرقی با فراهم کردن زمینه رهایی 437 بدهکار، فارس با 368 محکوم در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر عامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان حدود 20 میلیارد ریال جمع‌آوری شده که زمینه‌ساز آزادی 30 زندانی شده است.

وی تصریح کرد: قابل تامل است شکات در فرآیند رسیدگی بالغ بر 121 میلیارد تومان از مطالبات خویش را گذشت رضایت‌مندانه داشته و همچنین آزاد‌سازی 753 زندانی در سال گذشته با همراهی خیران و مردم که مبلغ بدهی این افراد 275 میلیارد تومان بوده است.

خیر سنندجی اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کردستان کردکمک یک‌میلیاردتومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمندروایت تسنیم از سرنوشت یک زندانی در مشگین‌شهر/ مددجویی که زندان را فرصت آموزش قرآن کرد + فیلم

گرجی‌زاده اظهار کرد: به محض اینکه مددجویی وارد زندان‌های استان می‌شود، یک پرونده مقدماتی در خود زندان برای زندانیان بدهکار جرایم غیرعمد تشکیل می‌شود. مددکاران و مدیران زندان‌ها تلاش می‌کنند که در وهله اول بررسی‌هایی در خصوص اینکه آیا این زندانی استحقاق کمک را دارد یا خیر، انجام دهند، پس از انجام این اقدامات، پرونده به ستاد دیه فرستاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ستاد دیه به عنوان یک نهاد مردمی وارد عمل می‌شود اضافه کرد: ستاد دیه در سال 1376 به عنوان یک مؤسسه خیریه و مردم نهاد، با هدف کمک به آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیر عمد که قادر به پرداخت دین خود نیستند و به این خاطر در زندان به سر می‌برند تشکیل شد.

وی افزود: افرادی که تمایل به شرکت در این امر خیر دارند می‌توانند هر مبلغی از کمک نقدی خود را از طریق مراجعه به ستاد دیه استان اصفهان و یا واریز به شماره حساب‌های0102679366007بانک صادرات و0105506370007 بانک ملی، برای آزادسازی زندانیان در اختیار ستاد دیه قرار دهند.

انتهای پیام/174/ن/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندانیان جرائم غیر آزادی زندانیان سازی زندانیان جرائم غیر عمد استان اصفهان سازی زندانی آزاد سازی ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند