Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد شهادت امیر ارتش اسلام، سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه بوشهر، فرماندهان نیروهای مسلح استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امام جمعه موقت بوشهر صبح امروز در مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد شهادت امیر ارتش اسلام، سپهبد شهید علی صیاد شیرازی باتأکید بر بازگو شدن نقش این سردار بزرگ اسلام در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: فضایل ‌سرداران همچون صیاد شیرازی که دارای ویژگی‌های خاص در انقلاب و جنگ 8 ساله داشت باید برای نسل‌های آینده بازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسین دشتی عشق به اهل بیت (ع) و توجه به فرمان ولایت را شاخصه‌های شهید صیاد شیرازی دانست و بیان کرد: شهید صیاد شیرازی علاوه بر ایمان بالای راسخ الهی و ولایت‌مداری یکی از چهره‌های منحصر به فرد در تسلط به امور نظامی بود.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی در 8 سال دفاع مقدس نقش مهم و ممتاز داشت افزود: سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با اراده‌های پولادین راه عزت و اقتدار ملت اسلامی را طی کرد و به پاداش الهی، شهادت در راه خدا دست یافت.

مراسم سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی برگزار شدنماینده ولی‌فقیه در کردستان: شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق و معنویت استفرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش: شهید صیاد شیرازی "اتحاد و همدلی" را بین نیروهای مسلح برقرار کرد

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با رشادت و از اقتدار در برابر دشمن ایستاد گفت: بصیرت‌افزایی و هوشیاری باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد چراکه دشمنان از هر فرصتی برای تفرقه، اختلاف، تنش و بحران استفاده می‌کنند.

در این آیین باشکوه که فرماندهان نیروی‌های مسلح و اقشار مختلف مردم حضور داشتند در وصف شهید صیاد شیرازی و شهدای والامقام مداحی شد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپهبد شهید علی صیاد شیرازی شهید صیاد شیرازی سالگرد شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود