Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ثبت‌نام آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی ( فلوشیپ) سال ۱۴۰۱ تمدید شد، بر این اساس متقاضیان می‌توانند از امروز ۲۱ فروردین ماه تا جمعه ۲۶ فروردین ماه برای ثبت‌نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کنند.

ثبت‌نام این آزمون ۱۸ اسفندماه آغاز شد و ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مرحله کتبی این آزمون سال ۱۴۰۱، بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک توسط دانشگاه‌های مجری برنامه‌های آموزشی فلوشیپ ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مرحله شفاهی این آزمون (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های OSCE ،PMP، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۱۶ تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

جدول زمانبندی شرکت در آزمون شفاهی هر رشته متعاقبا توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی ارائه می‌شود. محل برگزاری آزمون کتبی هنگام توزیع کار توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی به اطلاع داوطلبان رسانده خواهد شد.

آخرین جزئیات افزایش رشته‌ها و ظرفیت‌ آزمون فلوشیپ

ظرفیت رشته اکوکاردیوگرافی با پیش نیاز رشته «تخصص و فوق تخصص بیماری های قلب و عروق» دانشگاه تهران از ۵ نفر به ۲ نفر اصلاح می‌شود. همچنین ظرفیت رشته ناباروری با پیش نیاز رشته «زنان و زایمان» دانشگاه تهران از ۲ نفر به ۷ نفر اصلاح می‌شود.

ظرفیت رشته پیشگیری و کنترل عفونت های بیمارستانی با پیش نیاز رشته «بیماری های عفونی و گرمسیری، کودکان، داخلی، پزشکی اجتماعی» دانشگاه تهران از ۱ نفر به ۲ نفراصلاح می‌شود. همچنین ظرفیت رشته پزشکی خواب با پیش نیاز رشته «روانپزشکی، گوش و گلو وبینی و جراحی سروگردن، طب کار، بیماری های مغز و  اعصاب، کودکان ، فوق تخصص ریه بزرگسال، بیهوشی، بیماری های داخلی» دانشگاه تهران از ۳ نفر به ۴ نفر و ظرفیت رشته آنکولوژی زنان با پیش نیاز رشته «زنان و زایمان» دانشگاه شیراز از ۱ نفر به ۲ نفر اصلاح می‌شود.

رشته طب مادر و جنین با پیش نیاز رشته «زنان و زایمان» دانشگاه مشهد از ۱ نفر به ۲ نفر اصالح می می‌شود. رشته جراحی شانه و آرنج با پیش نیاز رشته "ارتوپدی" دانشگاه مشهد از جدول ظرفیت حذف شده است.

رشته‌ها به شرح زیر به جدول ظرفیت اضافه می‌شوند:

متقاضیان می‌توانند برای مشاهده ظرفیت‌های کامل آزمون فلوشیپ اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1136008 برچسب‌ها آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون دانشگاه تهران پیش نیاز رشته نفر به ۲ نفر ظرفیت رشته ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت منتشر شده اند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در صورت تمایل به انتخاب رشته باید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند. فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جداگانه باید تکمیل شود.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6089703

دیگر خبرها

  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت