Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان با بیان این مطلب گفت: با شناسایی شبکه های فرسوده، قدیمی و عارضه دار، سناریوی لازم برای اجرای رزمایش برنامه‌ریزی و با بسیج نیروی انسانی و تجمیع امکانات و تجهیزات، به صورت جهادی- ضربتی حجم گسترده‌ای از خطوط برق‌رسانی و تجهیزات، بهینه سازی و بازسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی کرمی افزود: 21 رزمایش انجام شده در سال گذشته، با مشارکت یک هزار و 208 نفر نیروهای عملیاتی، پشتیبانی و ناظران ایمنی، با حجم کار چهار هزار و 765 نفر ساعت اجرایی شده است. وی با عنوان این که یکی از ویژگی های بارز این برنامه ها در سال قبل، 95 روز صرفه جویی در روز کاری را به همراه داشته یادآور شد: صرفه جویی 36 مگاوات ساعت انرژی، از دیگر مزایای رزمایش‌های برگزار شده به شمار می‌رود. وی اظهار کرد: اصلاح 100 کیلومتر شبکه فشارمتوسط و فشار ضعیف، بهینه سازی 182 ایستگاه هوایی توزیع برق، جمع آوری و نصب 148 اصله پایه، تعویض 18 دستگاه برقگیر و کات اوت و اصلاح 576 مورد ارتباطات شبکه و تعویض کلمپ، از جمله اقدامات به عمل آمده توسط واحدهای اجرایی این شرکت است. " کرمی" با بیان این که عملیات تعویض 375 مورد مقره، پایه مقره و کنسول به انجام رسیده تصریح کرد: سرویس و آچارکشی 936 مورد تجهیزات پایه ها، اصلاح و بستن 187 اصلی و جداکننده فازها "اسپیسر"، اصلاح 535 انشعاب، احداث چهار ایستگاه هوایی توزیع برق و تابلوی جدید و نصب و اصلاح 328 دستگاه سرچراغ روشنایی معابر، از دیگر فعالیت‌ هائی است که در رزمایش‌های خدمت متعالی اجرایی شده است. وی خاطرنشان کرد: در سال قبل، پنج اقدام فراگیر استانی و سراسری از سوی شرکت توانیر در استانها به اجرا درآمده و 16 رزمایش خدمت متعالی نیز از سوی شرکت توزیع برق استان برنامه ریزی و عملیاتی شده است.

46

کد خبر 1620362

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان برق توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد