Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار لرستان با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی همه لحظات عمر خود را در خدمت اسلام و مردم بود گفت: این شهید الگوی پاک و صادقی بود که با رفتار متعهدانه‌اش به ما درس رشادت و تعهد می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرهاد زیویار صبح امروز در همایش بزرگداشت سپهبد شهید صیاد شیرازی که در لشکر 84 خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این ماه فرصتی ارزشمند برای کسب فیوضات خداوندی است که انسان می‌تواند به کسب معنویت به خالقش نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انسان‌های بزرگ فرصت را غنیمت می‌شمارند افزود: برخی شهدا پس از شهادت در این عالم متوقف نمی‌شوند و شهید صیاد شیرازی از این دست انسان‌ها بود.

مراسم سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی برگزار شدنماینده ولی‌فقیه در کردستان: شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق و معنویت استفرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش: شهید صیاد شیرازی "اتحاد و همدلی" را بین نیروهای مسلح برقرار کرد

استاندار لرستان با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی همه لحظات عمر خود را در خدمت مردم و اسلام بود عنوان کرد: این شهید اهل خطه و جزو عشایر قشقایی استان فارس بود، ولی به‌جهت شغل پدر در نقاط مختلف کشور بود، به‌طوری‌که او در دره‌گز خراسان متولد و با فرهنگ و آداب و رسوم خراسان، اصفهان و کردستان آشنا بود.

وی با اشاره به اینکه در اصفهان و مبارزات نهضت انقلاب رد پای صیاد شیرازی مشخص است و این شهید به معنای واقعی شهید شاخص است بیان کرد: این شهید از پایه‌گذاران فتح‌المبین و بیت‌المقدس است، به‌طوری‌که  با این دو عملیات، ورق جنگ عوض شد.

زیویار گفت: شهید صیاد به معنای واقعی برآمده از متن انقلاب و الگوی پاک و صادقی بود که با رفتار متعهدانه برای ما چراغ راهنمایی است.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت