Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: مولفه‌های مدنظر در کیش برای پشتیبانی از جام جهانی در وضعیت و پیشرفت خوبی قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، سعید محمد امروز در جریان بازدید از فرودگاه بین‌المللی این جزیره، با اشاره به صحبت‌های پیشین از برنامه‌ریزی‌های مناسب برای استفاده از ظرفیت اقتصادی و گردشگری جهام‌ جهانی در کیش خبر داد و اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های انجام شده و پیگیری‌های ریاست‌جمهوری با کشور قطر، وزیر حمل و نقل این کشور به منظور هماهنگی‌های لازم در دوران برگزاری مسابقات و حداکثر بهره‌وری از ظرفیت هواداران و بازیکنان تیم‌ملی به کیش سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ترغیب سرمایه‌گذاران برای مشارکت در حوزه‌ آب و برق در کیش تاکید کرد و گفت: علی‌رغم حضور تعداد زیاد مسافران نوروزی، مشکل خاصی در کیش پیش نیامد اما سعی ما در رفع مشکلات به‌صورت پایدارتر می‌باشد کما اینکه حجمی از پروژه‌های ساختاری نیز آماده شده است و حداکثر تا دو هفته‌ آینده با حضور ریاست‌ جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح خواهند شد.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، همچنین از پیشرفت پروژه‌های هتلی،‌ باند و ترمینال فرودگاه و بندرگاه و ترمینال مسافری ابراز خرسندی کرد و افزود: تمام مواردی که برای سرویس‌دهی در ایام برگزاری مسابقات جام‌جهانی در نظر گرفته شده و اهمیت دارد، از جمله زمین‌های فوتبال و سالن‌های بدنسازی با سرعت بسیار خوبی پیش رفته‌اند تا در نهایت بتوان استقبال خوبی را از این رویداد جهانی ثبت کرد.

سعید محمد امکان میزبانی ایران در ایام مسابقات جام‌جهانی قطر را باعث ارتقا ظرفیت گردشگری و در نهایت اثرات مثبت اقتصادی دانست و ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم که ایران در حوزه‌های مختلف به‌ ویژه مناطق آزاد و در راس آن ‌جزایر کیش و قشم به هاب منطقه مبدل گردند و این رویداد، شروع بسیار مناسبی برای آن محسوب می‌شود.

قطعی اخیر خط لوله اصلی انتقال آب کیش خللی در شبکه به‌وجود نیاوردرئیس پلیس راهور کیش: تردد "موتورشارژی‌ها" در این جزیره قانونمند می‌شودوزیر راه به همراه سفیر قطر وارد کیش شد/ جزیره کیش نقطه تمرکز ایران در پشتیبانی از جام جهانی فوتبال

وی از هدف‌گذاری اصلی کیش برای توسعه در حوزه‌های گردشگری،‌ ورزشی و سلامت صحبت کرد و افزود: با توجه به محدودیت جغرافیایی قطر، حجم بالای مسافر و بالا بودن هزینه اقامت در آن کشور، در صورت برنامه‌ریزی قوی می‌توان میزبان بخشی از هواداران و حتی اردوهای تیم‌ملی در کیش باشیم و شباهت‌های آب و هوایی نیز در این زمینه کمک‌ خواهد کرد.

این مسئول همچنین از زمین‌های شماره 1 و 2 المپیک و زمین گلف بازدید کرد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و هیئت همراه به اتفاق مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان، مدیران و برخی از مدیران‌ عامل شرکت‌های تابعه یکشنبه بیست و یکم فروردین‌ماه از ترمینال‌های فرودگاه قدیم و جدید کیش،‌ بنادر و مجموعه ورزشی المپیک بازدید کردند.

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق آزاد جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری

 معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور این منطقه آزاد در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور و معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ خبر داد و گفت: این حضور‌ها می‌تواند به جذب سرمایه گذار کمک کند.

مسیح جوادپور گفت : ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ایران ۲۰۲۴ از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد.

وی بیان کرد: حضور مناطق آزاد در این رویداد، فرصتی برای معرفی امکانات، مزایا و ظرفیت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری این مناطق به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: رویکرد منطقه آزاد چابهار به‌عنوان بخشی از مناطق آزاد کشور که در رونق اقتصادی و کمک به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نقشی پررنگ دارد، تسهیل فضای سرمایه‌گذاری برای ارتقا تولیدات صادرات محور به‌ویژه در حوزه محصولات دریا پایه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری