Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:50:50 GMT

نمایشگاه ادوات نظامی ارتش در قزوین برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۳۷۴۵

نمایشگاه ادوات نظامی ارتش در قزوین برپا شد

گروه استان‌ها- نمایشگاه ادوات و تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش با حضور مسئولان در پادگان لشکر ۱۶ زرهی قزوین افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نمایشگاه ادوات و تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، امیر سرتیپ حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان در محل پادگان لشکر 16 زرهی قزوین افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده لشکر 16 زرهی در این آیین افتتاح درباره ادوات به نمایش درآمده اظهار داشت: توپ‌های 57 و 122 میلی‌متری، تانک‌های اسکورپیون و چیفتن، نفربر ام 113، خمپاره 120 و مسلسل دوشکا مهمترین ادوات تسلیحاتی به نمایش گذاشته در این نمایشگاه به حساب می‌آیند.

سرتیپ محمدشفیعی اضافه کرد: در کنار اینها هم تجهیزاتی مثل اورژانس صحرایی، پاسگاه فرماندهی، پایگاه فاطر، قایق هجومی و خودروی ترابری نظامی رخش به نمایش درآمده‌اند که نمونه‌ای از توانمندی‌های نظامی ارتش جمهوری اسلامی در نیروی زمینی محوری آن محسوب می‌شوند.

وزیر اطلاعات با فرمانده ارتش دیدار کردبیانیه ارتش:‌ شهید صیاد شیرازی الگوی اخلاص و مدیریت جهادی استاعلام برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و نظامی هفته ارتش/ از رژه بالگردها ‌و جنگنده‌ها تا اعزام ادوات توپخانه به تهران + تصاویر

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه از امروز 21 فروردین‌ماه آغاز شده و تا 29 فروردین‌ماه (روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) در محل پادگان لشگر 16 زرهی قزوین برپا خواهد بود و عموم مردم و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات اداری از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استانداری قزوین ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که در نبردهای نوار غزه طی 48 ساعت گذشته 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

این در حالی است که  ارتش رژیم اسرائیل شب گذشته اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز یکشنبه نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز یکشنبه وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • (ویدئو) روسیه خودرو‌های زرهی غنیمت گرفته از ۱۲ کشور را به نمایش گذاشت
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد