Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، جیپ به هیچ وجه به ارتقای سخت‌افزاری برای موتور سفارشی خود اشاره نکرده است، اما به نظر می‌رسد که عملکرد قابل توجهی را نسبت به مدل سال گذشته، دارد.

موتور مگنیتو ۲.۰ اکنون در دور کمتری کار می‌کند و اوج آمپر بالاتری دارد و ۶۲۵ اسب بخار قدرت ارائه می‌دهد.

جیپ مگنیتو ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰ همان پلاکارد شرور جهش یافته نمونه اولیه سال گذشته را دارد و همچنان دارای یک گیربکس دستی شش سرعته است؛ این برای خودروهای برقی نادر اما مشابه آنچه در موستانگ مفهومی فورد در سال ۲۰۱۹ وجود داشت، خواهد بود. همچنین رنگ آبی و سفید را حفظ کرده است. اما ۲.۰ بیشتر شبیه یک خودروی پرفورمنس بدون وینچ (وسیله‌ای شبیه به قرقره) بزرگ مفهومی سال گذشته است که در سپر جلوی آن قرار داده شده بود.

سیستم باتری ۷۰ کیلووات ساعتی در مگنیتو ۲.۰ مانند نمونه اصلی است. به چهار قسمت تقسیم شده و در اطراف بدنه توزیع می‌شود تا وزن یکنواخت را توزیع کند.

این خودرو حدود ۳.۵ برابر سریع‌تر از نسخه اصلی است با شتاب سرعت ۰-۶۰ مایل در ساعت ۲ ثانیه.

کد خبر 668837 برچسب‌ها خودرو - جهانی باتری خودروی برقی خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی باتری خودروی برقی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز جمعه اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • مغز انسان شبیه‌سازی شد
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • مغز انسان به شکلی بی‌نظیر شبیه‌سازی شد
  • به مفهومی به اسم شبکه تنظیم گری کشوری نیاز داریم